IBRA SERVIS

IBRA SERVIS
KOMPIUTER - LAPTOP - SMARTFON - TABLET

Popular Posts


Çështja për të cilën do flasim në këtë prezantim është se sikërkim marketing na ndihmon duke na orientuar hap pas hapisi mund të bëhet një investigim i qartë , sa më konçiz , pra sa mëefektiv. Personalisht gjithmonë kam besuar se në një ekonomi të lirëtregu , çdo kujt i përket mundësia për të zhvilluar aftësitë eveta në fushën e biznesit.Unë jam prind dhe bashkëshort njëkohësisht, por jam dhekonsumator , si i tillë vërej çdo ditë kur blej diçka në tregtendencat e kërkesës konsumatore , por cilët janë këtakonsumatorë, që me nevojat e përditëshme, shijet, dëshirat, preferencat,përvojat e tyre kushtëzojnë këtotendenca të kërkesës konsumatore. Ashtu siç u prezantova pak më sipër (prind, bashkëshort) vërejse një pjesë e konsiderueshme e bllokut konsumator janë gratë(bashkëshortet,nënat) , por si konsumatorë nuk mund tëpërjashtohen kurrsesi dhe fëmijët, të cilët respektivisht ndikojnëdhe ata ndjeshëm në këtë kërkësë konsumatore.

Fëmijët pra, kjo ishte dhe pikënisja !Idea që lindi brenda meje ishte një biznes i cili me aktivitetin e tij tëofronte shërbime për femijët.Po për ç’farë shërbimesh bëhet fjalë? Duke pasur parasysh që im bir (9-vjeç) ,ashtu dhe si shumë fëmijë të tjerëtë moshës së tij, pasi mbarojnë shkollën shkojnë në shtëpitë e tyre dhe siçdihet do kryejnë ato detyra që i’u janë ngarkuar gjatë orëve mësimore nëshkollë , mund të luajnë tek tuk dhe e shumta do shohin emisionet e tyre tëadhuruara në tv, dhe të mos harrojmë fatkeqsisht, fatkeqsisht ka shumëmundësi të zbaviten duke lundruar në internet, apo duke luajtur me lodrate ndryshme elektronike,E cilësova këtë situatë jo më rastësisht në këtë mënyrë pasi e vërteta ështëse gjenerata e këtyre fëmijëve është vërtet e infektuar nga kjo *epidemielektronike* , por keqardhja për këta fëmijë nuk mbaron këtu pasi nësedo të krahasoheshin me moshatarët e tyre të paktën me shtetet fqinjë ,këtafëmijë nuk kanë mundësinë që të paktën në një apo dy orë të lira të ditës tëangazhoheshin me preokupime të natyrës vërtet , edukuese, zbavitëse dheargetuese.Pra shërbimet që mund të ofrohen për këta fëmijë nga biznesi në fjalë dotë ishin të përmbledhuara në një ambient të madh paksa kompleks .

* Imagjinoni pra , ambiente të mbyllura sportive sifushë basketbolli, tenisi , futbolli, ping pong, këndlojrash në formën e një *luna park* për moshat më tëvogla si dy apo tre vjeç, hapësira të konsiderueshme kudo të mësohej rreth sporteve si aerobi, palestra,artemarciale etj, dhe pse jo një katedër ku do të ofroheshinkonsulenca të ndryshme rreth lëndëve mësimore tëshoqëruara me një biblotekë ,që si fillim le të ishte si tethemi pak modeste.Në fakt e vërteta është që ky prezantim i kësaj detyrekursi duhej të niste pikërisht pra duke paraqiturfillimisht këtë situatë që u përmend më sipër .Gjithsesi ajo që ne duam të diskutojmë më poshtëështë se ku na vjen në ndihmë Kërkim Marketing .

* Përpjekjet pëqëndrohen nëse :Duhet të lindë një biznes i tillë, po apo jo ? Pikërisht në këtë mënyrë këmi FORMULUAR NJëPROBLEM , pasi siç e dimë një problem i kësajnatyre nënkupton një vendim . Por në fakt që tëzgjidhet ky problem duhet të specifikojmë disaobjektiva të cilat janë: Mbledhja e një informacioni konkret në lidhje mekëtë problem . Sa nevoje ka ky qytet per nje biznes tetille? A do te kishin banoret perfitim nga ky biznes? A duhet bërë vërtet një kërkim në mjedisinekonomik. Duhet një kërkim ne te gjtha drejtimet, përvendin se ku mund ta ngremë biznesin, fluksi ilevizjeve. Dhe a është vërtet vendodhja e këtijaktiviteti si një distancë e adoptueshme nga fëmijëtapo prindërit që do të shoqërojnë këta fëmijë. Sa shume dihet per problemin në fjlalë  Në fakt si dotë interpretohet nga prindërit e fëmijëve ky aktivitet, po nga fëmijët?

Përcaktimi i projektit të kërkimitDizenjimi i kërkimit është tepër i lidhur me informacionin qëkemi në dispozicion.Por meqë ra fjala tek informacioni le të përqëndrohemi tekmetoda, dizenjimi ndryshe, i mbledhjes së këtij informacioniKërkimi duhet të mbështetet mbi të dhënat primare, të cilatdo të mblidhen posaçërisht për studimin e kërkimit.Në këtë fazë ngrihen disa pyetje: Të dhënat duhet të mblidhen nëpërmjet vëzhgimit apo pyetësorëve? Pyetjet do të jenë me alternativë, apo të hapura? Do t’u bëhet i ditur qëllimi i kërkimit të të intervistuarve, apo jo? Intervista personale balle per balle me njerzit? Telefon? Postë? Internet?

PROJEKTIMI I ZGJEDHJES DHE MBLEDHJA E TËDHËNAVE. KLIENTELA QË SYNOJMË? (ka të bëjë me përcaktimin e tregut të synuar) A DO Të SEGMENTOJMË TREGUN?(do të thotë nëse ne do të zgjedhimvetëm një pjesë të një tregu mjaft të gjërë) Në fakt këtu si zgjedhje unëpersonalisht konsiderova si kornizë zgjedhjë , prindërit e fëmijëve,dhe njëzgjedhje tjetër përdora dhe mësuesit . A MUND Të SIGUROJMË NJË LISTË TË POPULLATËS QË NESYNOJMË? (do të thotë që të jemi të aftë të sigurojmë të dhëna të popullsisë , pshpër vendbanimin ,moshën, disa nga të dhënat mund të sigurohen dhe në gjendjencivile ) SA E MADHE DO JETË ZGJEDHJA(numri i personave që ne do të marrim nëpyetje) SI DO JETË ZGJEDHJA?(probabilitare, joprobalitare) SA KOHë DO Të MARRË MBLEDHJA E TË DHËNAVE( kjo gjë varet ngamënyra e kërkimit, popullata e zgjedhur etj.) ÇFARË METODASH DUHET TË PËRDORIM PËR Të SIGURUARCILËSINË E MBLEDHJES SË TË DHËNAVE? (duhet të perdorim një metode tëthjeshtë dhe të sigurt në të cilën konsumatori të ketë përgjigje sa më të sinqertë) A ËSHTË E NEVOJSHME NJË ZGJEDHJE? (nëse ne do të na duhet ,dobëjmë dhe një zgjedhje pas zgjedhjes fillestare)

NJë NGA METODAT Që ZGJODHëM PËR MARRJEN E INFORMACIONIT ËSHTË MEPYETESOR, NE HARTUAM NJË NUMËR TË CAKTUAR PYETJESH. BËMË ZGJEDHJEPROBALITARE.-Nëse një qëndër e tillë komplekse për fëmijët , hapet në qytetin tonë , ku ju banoni, do të pranonit që fëmijët tuaj të frekuentonin këtë qendër ?Më poshtë po paraqesim tabelën ku u pyetën prindërit , ky anketim u bë në mbledhjene prindërve në tre shkolla të qytetit ,gjithashtu u pyetën fëmijët dhe mësuesit Prindër Mësues fëmijë Prindër baballarë Nëna Po 75% 91% 95% 91% Jo 25% 9% 5% 9% Total 100% 100% 100% 100%

REZULTATET E KëRKIMIT SIPAS PYETJES :A ka nevojë qyteti ynë për një qendër të tillë me opsionet,sigurishtmbase jojo nuk ka nevojëNë fakt këto pyetje u bënë nga një zgjedhje e ndryshme nga ajo e paradhe u bë e rastesishme , nga opinione të ndryshme dhe për më tepër simjet komunikimi u përdor telefoni dhe interneti, ato janë tëstrukturuara pasi këto pyetje ishin të njëjta tek e gjithë popullata dhetë pamaskuara Prindër Mësues fëmijë Prindër baballarë Nënasigurisht 95% 99% 90% 95%Mbase jo 4% 0.5% 5% 4%Jo nuk ka nevojë 1% 0.5% 5% 1%

Pyetjet në vazhdim :(kanë natyrën e një kërkimi përshkues si do influencojë ky aktivitetsipës mendimit të prindërve baballarë, nëna , mësues)-Si do influencojnë aktivitetet e kësaj qendre tekfëmijët : Prindër Mësues Prindër baballarë Nëna edukim 70% 80% 60% argëtim 30% 20% 40%-Sa herë në javë mendoni se fëmijët duhet tëfrekuentojnë këtë qendër me pjesmarrjen e tyre Herë në javë Prindër Mësues Prindër baballarë Nëna 2 herë 95% 99% 95% 3 herë 4% 0.5% 4% 3 herë + 1% 0.5% 1%

Dhe pyetjen më specifike e lamë jo më kot për në fundpasi i gjithe kërkimi u bazua ose i’u dha rëndësiopinionit se cili do ishte efekti që do të kishte tekkomuniteti i prindërve dhe mësuesve ky aktivitet, pracili do të ishte çmimi. U konsiderua si më e saktë pyetjatë ndërtohej në modelin e një pyetje të hapur .Pra; cila është mundësia juaj për të paguar 2 her ne javë 8 herë Prindër Frekuencë në muaj baballarë Më pak se ALL 1500 162 29% Midis 15 dhe 2000 364 65% Midis 20 dhe 2500 28 6% Total 554 100%

Dy fjalë për interpertimin e të dhënave duke nxjerë në tënjëjtën kohë , në një farë mënyre një raport të thjeshtënga vëzhgimi i përgjithshëmMbase kërkimi duhej specifikuar akoma më tepër pornë të vërtetë për arsye kohe dhe ekonomike , rezultatetmë të rëndësishme dhe kritiket u arritën.-Pra mësuam për opinionin e përgjithshëm rrethbiznesit-Dhe mundesia ekonomike që disponon klientela eardhshme Shifrat në përqindje rezultuan tepër pozitive ! Nuk mund të mos përmendim dhe nje detaj tjetër tepër të rëndësishëm që ka formën e një kërkimi shkakësor , pra një publikim në facebook dhe brenda një jave sado e pabesueshme qoftë por ja që është e vërtetë , 12000 like !

Koment i nevojshëm  Burimet financiare  proçesi administrativIdea e hapjes së një biznesi të tillë padyshim përmban një kosto të lartëekzekutimiAjo mund të realizohet nga investime të tipit :-Dhoma e tregëtisë-Fonde të ndryshme për vende në zhvillim-Iniciativë sipërmarrëse me profil administrativ nga Bashkia e Rrethit-Aksionerë etj.(ketu kemi parasysh qe, ekzistojnë ambiente nën pronësinë ebashkisë që janë të pashfrytezuara)Efektet pozitive në rajon-Punësim-Zhvillim konkret në sektorin e shërbimeve-Edukim ,angazhim , zhvillim i përgjegjsisë tek fëmijët-Përmirësim i cilësisë së jetës së përditshme etj-Përmirësim i ndjeshëm i imazhit të qytetit

 

         Teoritë e të nxënit Studim rasti

                  Qëllimi i studimit Propozimi i aplikimit të teorisë konjitive mbi proçesimin e informacionit si një mundësi për të formuar tek nxënësit dije të qëndrueshme në kohë.

              Objektivat Të zbulojë faktorët e kontekstit kurrikular, të cilët janë pengesë për formimin e dijeve të qëndrueshme tek nxënësit.

       Të paraqesë një strategji të sukseshme të nxënëi, nëpërmjet së cilës formohen dije të qëndrueshme tek ata.

                       Metodologjia

             Studim i bazuar mbi të dhëna sasiore.

   Mbledhja e të dhënave do të bëhet nga: statistikat e notave të nxënësve, gjatë sem. të parë dhe asaj të testimit të fund-sem të parë, të dhënat numerike të programit lëndor *Gjuhë shqipe 3*, të dhënat e programit të vlerësimit sem-I, analizë e përmbajtjes së tekstit.

   Konteksti Elementet e kontekstit Nxënësit Programi lëndor Përmbajtja/ilustrimet Programi i vlerësimit

Nxënësit  Klasa e tretë , arsimi fillor  Mosha 8-9 vjeçNOTA E NX. PARA NOTA E NXËNËSIT NË Nota mesatareTESTIMIT TË FUND- TESTIMIN E FUND-SEMESTRIT SEMESTRITNOTA NR. I NXËNËSVE NOTA NR. I Para T Pas T NXËNËSVE4 - 4 -5 4 5 46 1 6 57 4 7 78 11 8 109 10 9 810 5 10 1Gjithse 35 35 8 7.5

Programi lëndor  gjuha shqipe 3  Orë gjithsej: 210 Orë përsëritje gjithsej: 8 Testime gjithsej: 2  210:8≈26 1orë përsëritje, në 26 orë mësimore  1 orë testim në sem. e parë:18 javë x 6 orë në javë=102 orë

 Përmbajtja ilustrimet NJË FIGURË VLEN SA NJËMIJË FJALË A e përmban këtë parim, tema e mësimit?  Jo sepse, figurat nuk kanë lidhje të qartë dhe të kuptueshme me përmbajtjen ose kemi vetëm fjalë të pashoqëruara me figura për t’i ilustruar ato. Kështu nuk krijohet mundësia e të nxënit gjenerativ (ofrimi i informacionit në fjalë në të njëjtën kohë me atë figurativ, për të krijuar një sistem kompleks të të kuptuarit). Ushtrimet nuk ndihmojnë të nxënët. Ato janë ndërtuar vetëm me fjalë.                                 Programi i vlerësimit për sem. I Të dhënat për notën mblidhen nga: vlerësimet me shkrim të d.sh., d.kl., përgjigjet me gojë, leximi, vlerësimi i dosjes së punëve të nxënësit. Linja Orë gjithsej Nr. I vlerësimeve Gjuhë e folur 8 1 Lexim 45 2 Gjuhë e shkruar 13 1 Njohuri rreth 30 2 gjuhës Testime 1 1 Vlerësime gjithsej 7

Problemi     Nxënësit shfaqin harresë, të njohurive të trajtuara gjatë semestrit, në testin përmbledhës të fund-semestrit.  

Pikëpamja konjitive mbi kujtesënafatgjatë …strategjitë e të nxënit që nxisin përfshirjen e nxënësve dhe çojnë në nivele më të larta atë që mësohet në fillim ( përmes përsëritjeve, testeve, vlerësimeve, kontrollit të dijeve dhe përfshirjes aktive në projekte të ndryshme të të nxënit), bëjnë të mundur që njohuritë të mbahen mend për një kohë të gjatë.

Analiza SWOT

 1. Vlerësime të 

 2. Orë të pakta shpeshta dhe përsëritjesh dhe gjithpërfshirëse shumë të pakta testimesh Pikat e Pikat e forta dobëta

 3. Tekste me Kërcënimet Mundësitë 

 4. Aplikimi i përmbajtje që nuk strategjive të të ndihmojnë në nxënit që ndërtimin e dijeve ndihmojnë në të qëndrueshme ndërtimin e dijevetë qëndrueshme

TEMA- OBJEKTIVAT E ORËS SËMËSIMIT

 Tema : ZBULOJMË ELEMENTET E PËRRALLAVE OBJEKTIVAT:1. Të emërtojnë elementet e përrallave, duke u nisur nga përvoja e tyre me përrallat;2. Të identifikojnë elementet e përrallave në një tekst të dhënë duke u bazuar në modelin e dhënë;3. Të krijojnë një përrallë, nga fantazia e tyre, duke u bazuar në elementet e përrallave.

STRATEGJIA 

Metodat dhe teknikat  TË NXËNËT BASHKËVEPRUES Formimi i dijeve deklarative dhe proçeduriale. Stuhi mendimesh, analogji, punim sipas modelit, kërkim në burime të ndryshme informacioni, krijim. ORGANIZIMI I KLASËS Punë me grupe të mëdha nxnësish.

Pikëpamjet konjitiviste rreth kujtesës ( ruajtja e informacionit në 5 faza) Kujtesa afatgjatë = K.D +K.P.= TË NXËNËT K.Proçeduriale K.Deklarative SI? PSE? 1.Përdorinformacionin e 2. Përdor 3. Puno sipas 4. Puno në vende vjetër për të shembuj ose udhëzimeve (faza dhe kohë të 5. Puno i pavarurbërë lidhjen me analogji konjitive) ndryshme(faza (faza autonome) të riun asociative)

Përdor informacionin e vjetër përtë bërë lidhje me informacionin e ri.  Çfarë dini ju për përrallat?

Përdor shembuj apo analogji për tëkrijuar konceptin e ri. A mund t’a besoni që përralla ngjan me një kek? Po, sepse një kek gatuhet duke bashkuar përbërësit e tij ndërsa një përrallë duke bashkuar elementet e saj. Përbërës=Element  

Puno sipas udhëzimeve të dhëna  Duke parë listën me elementet e përrallës, i gjeni ato në përrallën e dhënë në libër.

 Puno në vende dhe faza tëndryshme   Gjeni elementet e përrallës në librat me përralla të shokëve të klasës, apo të bibliotekës.

Puno i pavarur - Krijoni një përrallë nga fantazia juaj.

Rezultatet e të nxënit- Një javë pas zhvillimit të këtij mësimi nxënësit bënë një testim me 3 kërkesa: 1. Emërtoni elementet e përrallave 2. Në përrallën*Borëbardha dhe 7 xhuxhat* gjeni dhe shkruani elementet e kësaj përralle. 3. Shkruani një përrallë ku të keni përfshirë shtatë elementet përbërës të saj. Notat Nr. I nxënësve- Rezultatet 4 1 5 2 6 2 7 3 8 5 9 2 10 20 N.mesatare 8.7

Konkluzione- Disa elementë të kurikulës si: programi lëndor apo teksti shkollor, krijojnë pengesa për të nxënin e qëndrueshëm në kohë.- Aplikimi i strategjive që bazohen në krijimin e lidhjeve midis koncepteve të reja dhe të atyre që zotëron fëmija dhe më pas aplikimin e tyre në fillim sipas modelit e më pas në mënyrë të pavarur, kombinuar këto edhe me të nxënit bashkëveprues, bëjnë që nxënësi të formojë dije të qëndrueshme në kohë.



Prezentimi i pasqyrave financiare Vështrim i përgjithshëm
Prezentimi i pasqyrave financiare Pasqyrat kryesore financiare janë mjetet të cilat kontabiliteti i shfrytëzon me qëllim të grumbullimit, përpunimit dhe prezentimit të informatave ekonomike.
Prezentimi i pasqyrave financiare SKK 1 përshkruan formën dhe përmbajtjen e pasqyrave financiare të ndërmarrjeve biznesore të cilat kërkohet të pregatisin pasqyra financiare për përdoruesit e jashtëm (SKK 1.1).

Prezentimi i pasqyrave financiare Objektiva e pasqyrave financiare Objektivat e pasqyrave financiare (SKK 1.4) janë që të sigurojnë informacion: Mbi pozitën financiare, veprimtarinë financiare dhe ndryshimet e gjendjes financiare; Mbi përdorimin e pasurive dhe resurseve të ndërmarrjes nga ana e udhëheqësisë; Për investitorët për marrjen e vendimeve se a të shiten apo të mbahen investimet dhe Për marrjen e vendimeve ekonomike bazuar në rezultatet financiare të raportuara dhe rrjedhat e keshit në ndërmarrje.

Prezentimi i pasqyrave financiare Supozimet bazë Dy supozime themelore formojnë bazën e pregatitjes së pasqyrave financiare: përdorimi i bazës akruale të kontabilitetit dhe koncepti i vazhdueshmërisë

Prezentimi i pasqyrave financiare Kontabiliteti akrual Në mënyrë që të plotësohen objektivat e tyre, pasqyrat financiare, përveç informacionit për rrjedhjen e keshit, pregatiten në bazë akruale të kontabilitetit (SKK 1.15). Kjo ndikon në raportimin financiar si më poshtë: Efektet e transaksioneve dhe ngjarjeve tjera njihen atëherë kur ato të ndodhin (dhe jo atëherë kur të merret apo të paguhet keshi dhe ekuivalentet e tij) dhe ato regjistrohen në regjistrat kontabël dhe raportohen në pasqyrat financiare të periudhave me të cilat kanë të bëjnë. E drejta për të marrë kesh apo burime të tjera financiare raportohet si pasuri në pasqyrën e bilancit. Obligimet për të paguar para të gatshme apo për të ofruar shërbime raportohen si detyrime në pasqyrën e bilancit. Të hyrat dhe shpenzimet në pasqyrën e të ardhurave raportohen në periudhën të cilës i përkasin.

Prezentimi i pasqyrave financiare Parimi i vazhdueshmërisë Pasqyrat financiare duhet të pregatiten bazuar në supozimin që entiteti është një vazhdimësi, dhe do të vazhdojë me afarizmin e vet në të ardhmen e paraparë (SKK 1.14). Kjo nënkupton që: Pasuritë e menduara për rishitje, siç janë stoqet, do të shiten në pajtim me veprimtaritë normale. Pasuritë e blera me qëllim të përdorimit në veprimtari, siç janë pasuritë fikse, do të përdoren gjatë jetës së tyre të përdorimit. Shumat e pagueshme palëve tjera do të paguhen në përputhje me marrëveshjen e kreditorit.

Prezentimi i pasqyrave financiare Cilat janë pasqyrat kryesore të kontabilitetit ?

Prezentimi i pasqyrave financiare Disa nga pasqyrat e përdorura më parë: Inventarizimi Bilanci i gjendjes Ditari Libri kryesor Librat ndihmës Regjistrimet parambyllëse Lista përfundimare Llogaritë vjetore

Prezentimi i pasqyrave financiare Komponentet e pasqyrave financiare Një komplet i plotë i pasqyrave financiare i përfshin komponentet e mëposhtme (SKK 1.6): Pasqyrën e bilancit; Pasqyrën e të ardhurave Një pasqyrë të të gjitha ndryshimeve në ekuitet; Pasqyrën e rrjedhjes së keshit dhe Politikat e kontabilitetit dhe shënimet shpjeguese.

Prezentimi i pasqyrave financiare Inventarizimi – si instrument financiar paraqet pasqyrën e pasurisë së ndërmarrjes në një ditë të caktuar Si bëhet inventarizimi ? - Me regjistrimin e pasurisë (mjeteve dhe burimeve të mjeteve) të ndërmarrjes së paku një herë në vit. Çfarë mund të jetë inventarizimi ? Parcial I plotë

Prezentimi i pasqyrave financiare Detyrat kryesore të inventarizimit: Përpilimi i bilancit fillestar të ndërmarrjes së posaformuar në bazë të inventarit si bazë e dokumentuar Përcaktimi i ndërrimeve të padokumentuara në pasurinë e ndërmarrjes me qëllim të përpilimit të bilancit vjetor të ndërmarrjes që punon në mënyrë kontinuele.

Prezentimi i pasqyrave financiare Inventarizimi indërmarrjes më datë 31.12.... 74.000 33.600 107.600 38.400 69.200 107.600 14.000 3.400 30.000 90.000 40.000 24.000 14.000 15.200 3.400 1.000 8.400 30.000 69.200 AKTIVA Mjetet themelore Objektet - Amortizimi Pajisjet Mjetet xhiruese Materiali (A,B,C..) Produktet e gatshme Blerësit ( 1,2,3...) Paratë ... Gjithsejt Aktiva PASIVA Burimet e huazuara Furnitorët (1,2,3...) Kreditë afatgjata b. Burimet vetanake Kapitali i pronarit Gjithsejt Pasiva 1. 2. Kolona kryesore Parakolona (analitika) Kolona ndihmëse Përshkrimi Nr.
Prezentimi i pasqyrave financiare Inventarizimi Shembull: Ndërmarrja “Y” më 31.12... Posedon me mjete dhe burime të mjeteve si vijon: Objekte ndërtimore .......... 300.000 euro Amortizimi i obj.ndërt........ 100.000 euro Pajisjet (2 x 40.000) .......... 80.000 euro Materiali ( A=10.000, B=23.000).. 43.000 euro Blerësit (A=8.000, B= 5.400) .. 13.400 euro Paratë .............................. 25.000 euro Furnitorët (A=10.000, B=8.000).. 18.000 euro Kreditë afatgjata .................... 30.000 euro Kapitali i pronarit ................... 230.400 euro Të kryhet inventarizimi në bazë të dhënave të mësipërme.

Prezentimi i pasqyrave financiare Zgjidhje: 280.000 81.400 361.400 48.000 313.400 361.400 20.000 23.000 8.000 5.4oo 10.000 8.000 300.000 100.000 80.000 43.000 13.400 25.000 18.000 30.000 313.400 Aktiva Mjetet themelore Objektet ndërtimore - Amortizimi Pajisjet Mjetet xhiruese Materiali A B Blerësit A B Paratë Gjithsejt Aktiva Pasiva Detyrimet Furnitorët A B Kreditë afatgjata Kapitali Kapitali i pronarit Gjithsejt Pasiva I. 1. a). b). c). 2. a). b). c). II. 1. a). b) 2. a) Kolona kryesore Parakolona (analitika) Kolona ndihmëse Përshkrimi Nr.

Prezentimi i pasqyrave financiare Bilanci i gjendjes Cilat janë elementet e bilancit të gjendjes ? Ku dallon bilanci i gjendjes nga inventarizimi ?
Prezentimi i pasqyrave financiare Ekuacioni i bilancit të gjendjes MJETET = EKUITETI + DETYRIMET ( Ekuacion bazë për prezentimin e bilancit të gjendjes)
Prezentimi i pasqyrave financiare Bilanci i gjendjes a).Qëllimi - Përmbledhja e burimeve financiare, detyrimeve dhe interesit të pronarit, - Vlerësimi i një pozite financiare në një datë të caktuar që jep bazën për shumë analiza financiare, - Paraqitja e një historie financiare ashtu siq regjistrohen në sistemin financiar, - Shpalosja financiare e kompanisë ndaj investitorëve dhe të tjerëve.
Prezentimi i pasqyrave financiare Gjendja financiare Elementet që drejpërsëdrejti janë të lidhura me matjen e gjendjes financiare në pasqyrën e bilancit janë pasuritë, detyrimet dhe ekuiteti. Këto definohen si më poshtë: Pasuria është resurs që e kontrollon ndërmarrja si rezultat i ngjarjeve në të kaluarën dhe nga e cila pritet që të hyjnë në ndërmarrje dobi ekonomike. Detyrimi është një obligim i ndërmarrjes në të tashmen i cili shfaqet për shkak të ngjarjeve në të kaluarën, plotësimi i të cilit pritet që të shkaktojë dalje të resurseve që përbëjnë përfitime ekonomike nga ndërmarrja. Ekuiteti është interesi i mbetur në pasuritë e ndërmarrjes pasi që të hiqen të gjitha detyrimet.

Prezentimi i pasqyrave financiare Përbërësit: Mjetet (pasuritë, asetet):”Një burim i vlefshëm për të bërë biznes në të ardhmen, e paraqitur nga një pronësi apo e drejtë që paraqet të mira në të ardhmen”. Mjetet qarkulluese ( paraja e gatshme, investimet, stoqet, të arkëtueshmet, parapagimet qarkulluese...). Mjetet themelore (mjete që japin të mira më tepër se një vit).

Prezentimi i pasqyrave financiare b). Detyrimet:” Një borxh apo detyrim që ekziston legalisht apo i vlerësuar me anë të teknikave akruale të kontabilitetit ndaj një pale tjetër që del nga transaksionet në të kaluarën”. - Detyrimet afatshkurtëra :”Borxhet apo zërat e vlerësuar mbi burimet e firmës që pritet të paguhen brenda ciklit normal të veprimtarisë së ndërmarrjes (zakonisht 1 vit). - Detyrimet afatgjata :”Detyrime që pritet të paguhen për një kohë më të gjatë se 1 vit”.
Prezentimi i pasqyrave financiare c).Ekuiteti.”Mjetet apo interesi mbetës i një pronari (aksionari). Ekuiteti konsiston në kapitalin e investuar dhe fitimet e mbajtura të vitit të kaluar dhe vijues”. Ekuiteti – Përkufizimi ( pjesa e mbetur e interesit në mjete pas zbritjes së të gjitha detyrimeve). Përbërësit - Kapitali – paraqet investim të pronarit - Profiti bruto - Profiti neto – pasi që të shpërndahet dividenda aksionarëve etj.
Prezentimi i pasqyrave financiare Shpalosjet e pasqyrës së bilancit Zërat në vijim jnë shpalosjet kryesore të cilat duhet të përfshihen në pasqyrën e bilancit: Paratë Të arkëtueshmet Stoqet Patundshmëria, impiantet dhe pajisjet Investimet afatgjata Të pagueshmet Provizionet Borxhet afatgjatë Lizingët Ekuiteti i aksionarit
Prezentimi i pasqyrave financiare d). Tiparet e bilancit të gjendjes - Baza historike - Një datë e caktuar - I nënshkruar nga menaxhmenti - Historia e formuar nga vlerësimet në të ardhurat - Shumë shënime sqaruese - Krahasuese të paktën për një vit
Prezentimi i pasqyrave financiare Forma e krahasuar apo paralele e bilancit 600.000 Totali i pasivit 600.000 Totali i aktivit 250.000 350.000 Detyrimet Kapitali i pronarit 600.000 1. Aktivet Shuma Pasivet (burimet) Shuma Aktivet
Prezentimi i pasqyrave financiare Forma e shkallëzuar e bilancit (në kushte të përdorimit të kompjuterit) I. Aktivet 600.000 Totali i aktivës 600.000 II. Detyrimet 250.000 III. Kapitali i pronarit 350.000 Totali i pasivës 600.000 Bilanci kontabël i Shoqërisë X më 31.12.2003

Prezentimi i pasqyrave financiare Bilanci i gjendjes sipas shkollës europiane 69.200 20.000 18.400 107.600 Kapitali i pronarit Kreditë afatgjata Furnitorët 1. 2. 3. 60.000 14.000 14.000 15.200 3.360 40 1.000 107.600 90.000 30.000 24.000 10.000 Objekti ndërtimor Amortizimi Pajisjet Amortizimi Materiali Produktet e gatsh. Blerësit Kërkesa tjera Paratë 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Kolona Kryesore Përshkrimi Nr. Kolona kryesore Kolona ndihmëse Përshkrimi Nr.
Prezentimi i pasqyrave financiare Bilanci i gjendjes sipas shkollës amerikane 139 42 87 4 6 58 58 197 130 233 363 560 DETYRIMET DHE EKUITETI Detyrimet afatshkurtëra Huaja nga banka Llogaritë e pagueshme Dividentët e pagueshëm Tatimi i paguar në fitim Detyrimet afatgjata Pengu i pagueshëm Gjithsejt Detyrimet Ekuiteti i aksionarëve Kapitali aksionar Fitimet e mbajtura Gjithsejt Ekuiteti Gjithsejt Detyrimet dhe Ekuiteti 268 25 112 103 11 17 292 50 187 123 (68) 560 MJETET Mjetet qarkulluese: Paratë Llogaritë e arkëtueshme Stoqet Blerjet Shpenzimet e parapaguara Mjetet fikse: Prona Ndërtesat Pajisjet Zhvlerësimi Gjithsejt Mjetet Shuma Përshkrimi Shuma Përshkrimi
Prezentimi i pasqyrave financiare Shembull: Të përpilohet bilanci i gjendjes, nëse ndërmarrja me datë 31.12.2003 ka pasur këtë gjendje në llogaritë e saj: Toka ...................... 180.000 Kapitali i vet.......... 150.000 Objektet afariste.... 50.000 Fitimi i mbajtur....... 20.000 Makineritë ............. 30.000 Mallrat ................... 10.000 Llogaritë e arkët. ... 5.000 Parapagimet ......... 6.000 Kreditë afatgjata.... 60.000 Llogaritë e pag...... 10.000 Mjetet monetare... 20.000 Huaja nga banka... 61.000
Prezentimi i pasqyrave financiare Zgjidhje:
Prezentimi i pasqyrave financiare Si ndikojnë transakcionet afariste në bilanc ? Ndryshimi në strukturën e pasurisë dhe në strukturën e detyrimeve ose kapitalit (rritet pasuria dhe për të njejtën shumë rriten edhe detyrimet apo kapitali). Ndryshimi në strukturën e pasurisë dhe në strukturën e detyrimeve ose kapitalit (zvoglohet pasuria, në të njejtën kohë zvoglohen edhe detyrimet apo kapitali), Ndryshimi vetëm në strukturën e pasurisë (rritet pasuria, në të njejtën kohë zvoglohet poashtu një kategori tjetër e pasurisë), Ndryshimi vetëm në strukturën e kapitalit apo detyrimeve (rritet kapitali apo detyrimet, në të njejtën kohë zvoglohet kapitali apo detyrimet).

Prezentimi i pasqyrave financiare Shembull: Ndërmarrja X* me 01.01.200 4 ka pasur këtë saldo: Arka 3.000 Pajimet 10.000 Llogaria 20.000 Furnitorët 10.000 Blerësit 5.000 Kred. af.shk. 20.000 Toka 50.000 Kapitali i vet 118.000 Objektet 60.000 Të përpilohet bilanci fillestar !
Prezentimi i pasqyrave financiare 1. Më 02.01. është blerë malli me afat pagese prej 30 ditë me vlerë prej 10.000 €. 2. Më 04.01. pronari ka tërheqë nga ndërmarrja 5.000 € për nevoja personale e cila shumë i është paguar nga llogaria. 3. Më 07.01. blerësi ka paguar borxhin në shumë prej 2.000 €. 4. Më 09.01. përmes kredisë afatshkurtër, është përmbushur detyrimi ndaj furnitorit në vlerë prej 4.000 €. Të kryhen regjistrimet !*
Prezentimi i pasqyrave financiare Bilanci fillestar:
Prezentimi i pasqyrave financiare Zgjidhja:
Prezentimi i pasqyrave financiare 3. Ditari – si libër i posaqëm për regjistrimin kronologjik të ndryshimeve ekonomike në afarizmin e ndërmarrjes. Në sistemin praktik të kontabilitetit, transakcionet së pari regjistrohen në ditar e pastaj barten në llogaritë përkatëse.
Prezentimi i pasqyrave financiare Forma skematike e ditarit Shërben për futjen e llogarisë për të cilën ka të bëjë ndërrimi apo ndonjë shenjë tjetër që lidhet më konto Emri i llogarisë me të cilën lidhet ndërrimi Kredi Debi Thirrja (konto) Përshkrimi Data
Prezentimi i pasqyrave financiare 387850 387850   Mbyllja e librave   10000   13 Kreditë afatshkurtëra   20000   12 Kreditë afatgjata   303600   11 Kapitali i pronarit   22000   10 Furnitorët   30000   9 Korigjimi i vlerës së pajisjeve   2250   8 Korigjimi i vlerës së ndërtesave   3000 7 Llogaria rrjedhëse     4500 6 Kërkesa tjera     12350 5 Blerësit     15000 4 Prodhimet e gatshme     23000 3 Materiali     2400 0 0 2 Pajisjet     90000 1 Ndërtesat   Krediton Debiton Thirrja Përshkrimi Nr. Ditari i Ndërmarrjes: " Ardi" më 01.01.2004
Prezentimi i pasqyrave financiare Shembull: Një blerës i cili na ka borxh 10.000 € ka përmbushur obligimin e tij duke paguar në llogarinë e ndërmarrjes tonë. Kemi blerë pajisje në vlerë prej 20.000 € me afat pagese prej 3 muaj. Pronari ka tërhequr me qek nga arka shumën prej 5.000 €. Është pranuar një faturë për blerje materiali në vlerë prej 25.000 €. Nga arka është paguar energjia elektrike në shumën prej 250 €. Të kryhen regjistrimet e mësipërme në ditar dhe në librat kryesor.
Prezentimi i pasqyrave financiare 250 250 6 1 Shp.të ener.elektrike Mjete monetare Pagesa e shp.të ener.elektr. 07.02.04 5.000 5.000 5 1 Tërheqje kapitali Mjete monetare Kapitali i tërheq.nga pronari 05.02.04 20.000 20.000 3 4 Pajisjet Furnitorët Blerja e pajisjeve 05.02.04 10.000 10.000 1 2 Mj.monetare Blerësit Pagesa e faturës 04.02.04 Kredi Debi Thirrja Përshkrimi Data
Prezentimi i pasqyrave financiare 4. Libri kryesor - si bërthamë e evidencës kontabile. - Formohet me dekompozimin e bilancit në pjesë themelore të tij, respektivisht shëndrrimin e pozicioneve të bilancit në llogari. - Hapja e llogarive në kontabilitet nënkupton hapjen e kontove apo llogarive për secilin pozicion të bilancit të gjendjes.*
Prezentimi i pasqyrave financiare Detyrë 1/. Më datë 05.01.2004, ndërmarrja  Ardi  ka pasur ndryshimet vijuese: Blerësi  X  ka paguar në llogarinë e ndërmarrjes  Ardi faturën në vlerë prej 2.800 €. Ndërmarrja  Ardi  ka paguar në emër të furnitorëve, shumën prej 1.200 €. Sipas faturës nr. 1 iu është shitur blerësit  Arbëri  në afat pagese prodhime të gatshme në vlerë prej 7.520 €. Shpenzimet e prodhimeve të gatshme të shitura kapin shumën prej 5.600 €. Në emër të mungesës në depo, depoisti ka paguar në llogari shumën prej 40 €. Sipas faturës së furnitorit, është blerë material në vlerë prej 3.000 €. Në emër të gjobës sipas vendimit të inspekcionit është paguar përmes llogarisë, shuma prej 400 €. Për shkak të kualitetit të dobët të materialit të porositur, furnitori ka dhënë kasa- skonto në vlerë prej 200 €. Sipas kërkesës, në prodhimtari është dhënë material në vlerë prej 3.000 €. Nga llogaria është paguar shuma prej 600 € në emër të shpenzimeve të ndryshme të prodhimtarisë. Sipas përllogaritjes, shlyerja e vlerës së ndërtesës në emër të amortizimit është 1.000 €, ndërsa e pajisjeve është 400 €.
Prezentimi i pasqyrave financiare Detyrë 2: Ndërmarrja “Ardi” nga Prishtina fillon me afarizmin e saj me kapitalin vijues: Pajisje 40.000 €, ndërtesa 25.000 €, para në arkë 20.000 €, para në bankë 15.000 €, material 40.000 €, kërkesa nga blerësit 27.000 €, kapital inokos 110.000 € kredi afatgjatë 30.000 €, kredi afatshkurtër 12.000 €, obligime ndaj furnitorëve 15.000 €. Të përpilohet bilanci fillestar dhe të kryhen regjistrimet vijuese: Sipas kërkesën së ndërmarrjes, banka na ka lejuar kredi afatshkurtër për blerjen e materialit në vlerë prej 15.000 €. Materiali është blerë dhe vendosur në depo. Nga banka kemi marrë kredi afatgjatë, me të cilën kemi blerë makinën në vlerë prej 30.000 €. Është dhënë në prodhim material në vlerë prej 5.000 €. Në emër të pagave janë paguar nga paratë vlera prej 2.000 €. Janë përfunduar dhe dorëzuar në depo prodhime të gatshme në vlerë prej 4.500 €. Janë shitur në afat pagese prodhime të gatshme në vlerë prej 6.000 €. Çmimi real kushtues (shpenzimet reale) i prodhimeve të shitura është 4.000 €. Janë paguar nga paratë në bankë në emër të kamatës për shkak të vonesës së pagesës së borxhit ndaj furnitorëve shuma prej 200 €. Blerësit nuk kanë paguar borxhin me kohë, prandaj në emër të kamatës i kemi ngarkuar me shumën prej 300 €. Të hapen librat, të kryhen regjistrimet në ditar dhe në librat kryesor si dhe të përpilohet bilanci vërtetues.
Prezentimi i pasqyrave financiare 15.000 30.000 5.000 2.000 4.500 6.000 4.000 200 300 15.000 30.000 5.000 2.000 4.500 6.000 4.000 200 300 1 2 3 4 5 1 6 7 8 5 9 8 10 8 11 12 9 13 Materiali Kredi afatshkurtër Pajisjet Kredi afatgjatë Prodhimtaria Materiali Pagat Paraja në arkë Prodhimet e gatshme Prodhimtaria Blerësit Të hyrat nga shitja e... Kostoja e prodhim të shitura Prodhimet e gat. Shpenzime të kamatave Paratë në bankë Blerësit Të hyrat nga kamata 22.03 1. 2 3 4 5 6 7 8 Kredi Debi Thirrja Përshkrimi Data
Prezentimi i pasqyrave financiare 5./ Librat ndihmëse – përdoren më tepër te ndërmarrjet e mëdha. Këtu vjen në shprehje ndarja e librave në: Librin kryesor apo kontabiliteti financiar me llogaritë e bilancit të suksesit dhe të gjendjes, Librat ndihmës apo analitike me llogari të thjeshta të cilat në librin kryesor paraqiten përmes llogarive (kontove) sintetike.
Prezentimi i pasqyrave financiare Cilat llogari mund të ndahen në llogari analitike apo ndihmëse ? Blerësit, Furnitorët, Materiali dhe Të gjitha kontot tjera të cilat nuk mund të përfshihen vetëm në librin kryesor
Prezentimi i pasqyrave financiare Shembull 3. Nga furnitori  X  përmes faturës është blerë 200 kg material  A  me çmim prej 50 € për kg, vlera e përgjithshme e të cilit është 10.000 €. Nga furnitori Y përmes faturës është blerë 1.000 kg material B  me çmim 25 € dhe 300 kg material C me çmim prej 100 €. Vlera e përgjithshme e faturës sipas kësaj baze është 55.000 €. Nga furnitori Z përmes faturës është blerë 400 kg material D me çmim prej 30 € me vlerë të tërësishme prej 12.000 €. Është paguar obligimi ndaj furnitorit Z në vlerë prej 22.000 € si dhe furnitorit Y vlera prej 13.500 €. Sipas fletëkërkesës është dhënë në procesin e prodhimit 100 kg të materialit A me çmim prej 50 €, që ka vlerën prej 5.000 € dhe 200 kg të materialit D me çmim prej 30 €, që ka vlerën prej 6.000 €. Shuma e përgjithshme e materialit të dhënë në prodhim është 11.000 €. Të kryhen regjistrimet në librat kryesore dhe librat ndihmëse dhe ate materialisht dhe financiarisht.

Prezentimi i pasqyrave financiare 6./ Regjistrimet parambyllëse Krahasimi i të dhënave të fituara nga inventarizimi dhe ato nga kontabiliteti i ndërmarrjes që ka rrjedhur gjatë vitit vijues.
Prezentimi i pasqyrave financiare Të dhënat e inventarizimit dhe të kontabilitetit mund të mos përputhen për shkak të: Gabimeve të mundshme gjatë regjistrimit në kontabilitet, Të ekzistimit të ndërrimeve të padokumentuara në pasuri e të cilat nuk janë evidentuar në kontabilitet. Në pyejte janë mungesat dhe tepricat e të cilat nuk janë përfshirë në të hyra dhe të dala, Vlerave jo reale në llogari (konto) të caktuara për shkak të: Zhvlerësimit (materialit të papërdorshëm, prodhimeve jokurente etj.) Shpenzimeve të parapaguara dhe të të hyrave të arkëtuara më parë, 4 . Kompenzimit të saldove në llogari më funksionale të blerësve dhe furnitorëve respektivisht mbylljes paraprake të llogarive të Aktivës dhe Pasivën në mes vete etj.

Prezentimi i pasqyrave financiare Lista parambyllëse e ndërmarrjes X Debi Kredi 15 28 48 11 2 50 187 123 (68) 10 4 6 13 130 233 396 396 Debi Kredi 25 10 112 84 103 55 11 - 17 15 50 - 187 123 (68) 42 42 77 87 4 6 45 58 130 233 724 724 Paratë Llogaritë e arkëtueshme Stoqet Blerjet Shpenzimet e parapaguara Prona Ndërtesat Pajisjet Zhvlerësimi Huaja nga banka Llogaritë e pagueshme Dividentët e pagueshëm Tatimi i paguar në fitim Pengu i pagueshëm Kapitali aksionar Fitimet e mbajtura Saldo bilanci Bruto bilanci Emërtimi i llogarisë Nr.
Prezentimi i pasqyrave financiare 7. Lista përfundimtare – përpilohet më së shpeshti për shkak se: Me ndihmën e bruto bilancit të aplikohet kontrolla e regjistrimeve të kryera në librin kryesor, në kuptim që secili ndërrim në njërën anë të ketë edhe anën tjetër, Ashtu që në saldo bilancin të aplikohet përgaditja e saldove për përpunimin e bilancit të gjendjes dhe bilancit të suksesit, Me qëllim të përpilimit të bilancit të gjendjes dhe bilancit të suksesit Ashtu që në bazë të të dhënave nga bilanci i suksesit dhe bilanci i gjendjes të formulohet formalisht lista apo libri përfundimtar.
Prezentimi i pasqyrave financiare Lista përfundimtare e ndërmarrjes X Debi Kredi Debi Kredi Debi Kredi Paraja në arkë Llogaritë e arkëtueshme Stoqet ...... Huatë Kapitali i pronarit ........ 1. 2. 3. 4. 5. 6. ... Bilanci i suksesit Bilanci i gjendjes Bruto bilanci Emërtimi kontove Nr
Prezentimi i pasqyrave financiare Pasqyra e të ardhurave (bilanci i suksesit) – raporton gjendjen (salldon) e kontove të shpenzimeve dhe të hyrave si dhe neto fitimin e realizuar nga një biznes gjatë një periudhe të kaluar (mujore, 3 mujore apo vjetore). Përpilimi i pasqyrës së të ardhurave mbështetet në bazë të modelit: Të hyrat – shpenzimet = neto fitimi (humbja)
Prezentimi i pasqyrave financiare Klasifikimi i të hyrave dhe shpenzimeve sipas formës së vjetër të bilancit të suksesit (shkolla europiane): Të hyrat afariste Të hyrat financiare Të hyrat e jashtëzakonshme (të parregullta). Klasifikimi i shpenzimeve (sipas shkollës europiane, forma e vjetër e bilancit të suksesit): Shpenzimet afariste Shpenzimet financiare Shpenzimet e jashtëzakonshme (të parregullta).
Prezentimi i pasqyrave financiare Elementet e pasqyrës së të ardhurave sipas SKK: Shitjet Shpenzimet operuese Të ardhurat operuese Shpenzimet financiare (kamata, tarifa e bankës, këmbimi i jashtëm, përfitimet...) Tatimet e të ardhurave Të ardhura tjera (psh. Shitja e mjeteve), Artikuj të jashtëzakonshëm Të ardhurat neto Sipas nevojës, ndërmarrja mund të përfshijë edhe elemente tjera në pasqyrën e të ardhurave.
Prezentimi i pasqyrave financiare Të gjitha zërat e të ardhurave dhe të shpenzimeve të njohura në një periudhë duhet të përfshihen në përcaktimin e profitit apo humbjes neto për periudhën, përveç nëse ndonjë SKK kërkon apo lejon që të veprohet ndryshe (SKK 5.5) Profiti apo Humbja Neto për periudhën përfshijnë këto komponente, secila prej të cilave duhet të shpaloset në pasqyrën financiare: Profiti apo humbja nga aktivitetet e zakonshme dhe Zërat e jashtëzakonshëm
Prezentimi i pasqyrave financiare Zërat e jashtëzakonshëm janë të ardhura apo shpenzime që shfaqen për shkak të ngjarjeve apo transaksioneve që janë qartë të dallueshme nga aktivitetet e zakonshme të ndërmarrjes dhe prandaj nuk pritet që të ndodhin shpesh apo rregullisht (SKK 5.4). Ata kanë këto karakteristika: Janë të jashtëzakonshëm Janë të rrallë Nuk janë pjesë e aktivitetit normal të biznesit Nuk rezultojnë prej rreziqeve normale ose të njohura të biznesit Janë të pavarur nga vendimi i menaxhmentit ose pronarit
Prezentimi i pasqyrave financiare 1. Një kultivues i agrumeve ka humbur 50% të frytit të agrumeve për shkak të brymës në rajonin i cili nuk ka pasur brymë në 20 vitet e fundit. Humbja është zë i jashtzakonshëm sepse është e pazakonshme dhe ndodh rrallë. 2. Një kultivues i agrumeve ka humbur 50% të frytit të agrumeve për shkak të brymës në rajon i cili ballafaqohet me brymë çdo 4-5 vjet. Edhe pse kultivuesi e ka ditur rrezikun, ai ka vendosur të kultivojë në atë rajon. Kultivuesi ka paraparë që në vitet pa brymë do të jenë mjaft profitabile që të kompenzojnë frytet e humbura. Kjo humbje nuk konsiderohet zë i jashtzakonshëm sepse edhepse bryma nuk është e shpeshtë, ajo nuk është e pazakonshme. Udhëheqësia ka paraparë, ose ka mundur të parashohë, rreziqet që përfshihen në marrjen e këtij vendimi.
Prezentimi i pasqyrave financiare Ngjarjet në vijim nuk duhet të konsiderohen si të jashtëzakonshme sepse ato janë të ndërlidhura me aktivitetet e zakonshme dhe të vazhdueshme të një ndërmarrjeje: Humbjet dhe provizionet për humbjet në lidhje me borxhet e këqija dhe stoqet Përfitimet dhe humbjet nga luhatjet në kursin e shkëmbimit në valutë të huaj Përfitimet dhe humbjet nga zvogëlimi i vlerës ose shitjes së palujtshmërisë, impianteve dhe pajimeve, ose investimeve Humbjet në kontratat e biznesit të ndërmarrjes
Prezentimi i pasqyrave financiare Si përpilohet pasqyra e të ardhurave? Hapi i parë: Të hyrat nga shitja e mallrave apo shërbimeve Minus: kostot (vlera furnizuese) e mallrave apo shërbimeve të shitura Baras: Bruto profiti Hapi i dytë: Minus: Shpenzimet afariste Baras: Profiti afarist Hapi i tretë: Plus: Të hyrat tjera afariste Minus: Shpenzimet tjera afariste Baras: Profiti para tatimimit Hapi i katërt: Minus: shpenzimet e tatimit (në të ardhura, në fitim etj) Baras: Neto profiti Hapi i pestë: Minus: Ndarja e e profitit në dividendë Baras: Tatimi i mbajtur
Prezentimi i pasqyrave financiare 1.000.000 700.000 300.000 50.000 30.000 20.000 10.000 45.000 155.000 145.000 20.000 125.000 0 125.000 Shitjet Minus kostoja e shitjes Profiti bruto Minus: Kostoja e shpërndarjes Shpenzimet administrative Humbja në largimin e pajimeve Humbja në shlyerjen e stoqeve Humbja në shitjen e sektorit të lodrave Gjithsejt (4 deri 9) Profiti nga aktivitetet e zakonshme para tatimit: Tatimet Neto profiti nga aktivitetet e zakonshme Zëra të jashtëzakonshëm Neto profiti Dividenda Tatimi i mbajtur 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Shuma Përshkrimi Nr.
P rofit i i mbajtur 11 0 Profit i (dividend a ) 10 9133.81 Net o profit i pas tatimimit 9 0 Ta timet 8 9133.81 Net o profit i para tatimimit (5-7) 7 23 Të dala tjera m 300 Shpenzime tjera 6 9433.81 Profiti operativ (3-4) 5 0 Shpenzime të zyrës j 265.3 Shpenzime reprezentacioni i 150 Postë – telefoni  Shpenzimet e marketingut f 415.3 Minus shpenzimet tjera (f+g+h+i+j) 4 9849.11 Bruto profiti (2-1) 3 3208.24 Shpenzime materiale e 0 Amortizimi d 64.4 Shpenzime administrative c 23318 Energjia dhe derivatet b 9750 Pagat a 36340.64 Minus shpenzimet e furnizimit të shërbimeve  produ kteve (a+b+c+d+e) 2 46189.75 Të hyrat nga shitja 1 shuma Përshkrimi Nr. Profit & Humbja per periudhën Janar – dhjetor 200 3
Instagram Instagram

Categories

eseshkolle.blogspot.com. Powered by Blogger.

Find Us On Facebook

Random Posts

Social Share

Recent comments

Pages

Most Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME DHE RIPAROJME

Popular Posts

Blog Archive

Labels