IBRA SERVIS

IBRA SERVIS
KOMPIUTER - LAPTOP - SMARTFON - TABLET

Popular Posts

NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL

http://eseshkolle.blogspot.com/http://eseshkolle.blogspot.com/ Sharl Kulon (1736-1806)
Sharl Kulon ka shpikur një pajisje të quajtur peshorja me perdredhje, që e lejoi atë për të matur ngarkesa shumë të vogla elektrike dhe te eksperimentonte terheqjen apo shtyrjen dy trupave të ngarkuara.Rezultetet e arritura ben qe ai te formulonte ligjin themelor te elektrostatikes I cili quhet LEXO ME SHUME...
Ligji I Kulonit . Kulon ishte një francez i lindur më 14 qershor, 1736.Te dyja anët e familjes së tij ishin të rrespektuar a dhe të pasura, e cila lejoi Kulonin për t'u rritur si një fëmijë i privilegjuar me një arsim të shkëlqyer. Ai mori pjesë në Kolegjin Mazarin në Paris por me pas per shkak te problemeve financiar te familjes u vendos ne Montpelier. Edhe pse nëna e tij mbeti në Paris, Kuloni zgjodhi të shkonte me babain e tij. Ndërkohë që jetonin në Montpelier, Kuloni frekuentoi Akademinë e Shkencave duke u fokusuar në astronomi dhe matematikë. Kur interesat e tij u kthyen në inxhinieri, Kuloni vendosi të kthehet në Paris për një kohë të shkurtër, ku deshironte hyrjen në Shkollën Mbretërore të Inxhinierisë. Në 1760 ai filloi studimet e tij zyrtare në institucion, dhe I përfundoi dy vjet më vonë. Pas diplomimit, ai filloi një karrierë të gjatë brenda Trupave të Inxhinierisë Ushtarake. Detyrat e tij e detyruan atë për të bërë disa lëvizje ne dekadat e mëvonshme. Gjatë qendrimit në West Indies ai e la shëndetin e tij në një gjendje të përkeqësuar dhe kurrë nuk u shërua plotësisht, madje edhe pas kthimit të tij në Francë në fillim të vitit 1770. Puna e tij duke përfshirë inxhinierine dhe mekanikën mbeshtetej ne një bazë të fortë mbi të cilin janë ndërtuar përpjekjet e tij teorike. Ai paraqiti traktat e tij të para në Akademinë e Shkencave në Paris në vitin 1773, dhe me pas paraqiti tema nga zgjidhjet matematikore të problemeve inxhinierike në studimet e fërkimit, elasticitet, energjisë elektrike dhe magnetizëm. Në 1777 Kulonit iu dha një pjesë të çmimin e madh të Akademisë për busulln magnetike, i cili përfshinte një përshkrim të hershme të peshores me perdredhje. Në 1781 ai ishte përfituesi i vetëm i çmimit për një ekzaminim novator të fërkimit. Kuloni botoi një seri të dokumenteve të rëndësishme të energjisë elektrike dhe magnetizmit në fund të 1780. Njëri ishte një diskutim të plotë i eksperimenteve Kulonit me forcat elektrostatike dhe tjetra ishte përshkrim i ligjit te inversit .I ngjashëm me ligjin e inversit te Isak Njutonit , ligji i Kulonit thekson se forca elektrike në mes të objekteve të ngarkuara varet nga distanca në mes të objekteve. Forca bashkevepruese në mes të dy objekteve zvogëlohet me katrorin e distancës midis tyre. Dallimi kryesor në mes të ligjit të gravitetit dhe fuqise elektrike është se gravitacioni ndikohet nga masa e objekteve, ndërsa ligji i Kulonit varet nga ngarkesa elektrike e objekteve të përfshira. Kur objektet në fjalë janë te ngarkuar te dy pozitivisht ose të dy negativisht ,ato shtyhen, ndersa forcat tërheqëse të lindin në mes objekteve që mbante ngarkesa të kundërta. Fillimi i Revolucionit Francez ndikoi te Kuloni, ashtu si më banorët e tjere te Francës. Ndryshimet nxiten Kulonin qe te linte Parisin dhe te vendosej per nje jete të qetë në qytetin e Blous, ku ai mund të kryente studimet e tij shkencore . Për shkak të tërheqjes së tij nga Trupat Inxhinierike dhe shpërbërjes së shumë prej komiteteve dhe organizatave te të cilat ai përkiste, Kuloni kishte kohë të mjaftueshme për të hulumtuar një shumëllojshmëri të gjerë temash, por arritjet e tij më të gjata jane në fushën e energjisë elektrike dhe magnetizëm. Në vitet e mevoneshme, Kuloni u kthye në Paris, u bë një nga anëtarët e parë të Institutit Kombëtar Francez të sapo formuar, dhe pranoi një takim si Inspektor i Udhëzimit Publik.Perkeqesimi I shëndetit te tij u rrit më keq, duke çuar në vdekjen e tij më 23 gusht te vitit 1806. Pas vdekjes ai u nderua me miratimin e një njësie të ngarkuar elektrike ne SI që mban emrin e tij.Kuloni(C) është I barabartë me ngarkesen e transferuar nga rryma prej 1 amper në 1 sekondë. LEXO ME SHUME...
 NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL
NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL
http://eseshkolle.blogspot.com/



ÇFARË ËSHTË KOMUNIKIMI:
Komunikimi është procesi i të kuptuarit dhe i ndarjes se mendimeve,p të ndikuar qëndrimet dhe sjelljet në një publik të gjërë.Me komunikim kuptojmë tërësinë e informacioni ,mesazheve ,sinjaleve të çdo natyre qe emeton nje subjekt në drejtim të politikave te veta.Komunikim do të thotë të vësh në dispozicion të të tjerve një informacion, një ide ose një qëndrim.Komunikimi ështe një process elementar por dhe më i komplikuar i mardhenjeve njerzore.Komunikimi kërkon që të gjitha palët të gjejnë një gjuhë të perbashkët:
QËLLIMET E KOMUNIKIMIT:
Për të dhënë informacion. Për të marrë informacion. Per të bere bashkebisedim që të ndihemi mirë . Për të percaktuar se kush dhe përse kish gabuar. Per të zgjidhur një problem. Per mbartjen e përvojave.
LLOJET E KOMUNIKIMIT : Komunikimi verbal kodimi I mesazheve bëhte me fjale dhe është I formës gojore dhe të shkruar.komunikimi gojor realizohet nëpërmjet të të folurit dhe të të dëgjuarit .Ai përfaqëson formën më të rëndesishme ,pasi çdo drejtues me anë të komunikimit gojor bën prezantimin e vlersimit të punës së punës,së punonjësve,evidenton kërkesat dhe ankesat e tyre. Komunikimi i shkruar ne krahasim me atë gojor ështe më I vështirë ,kërkon një mesazh të sakt. Komunikimi joverbal realizohet jo nëpërmjet të folurit dhe të shkruarit . Shpesh është I formës spontane megjithatë është I rëndësishëm sepse në komunikim është e rendësishme të kuptohet ajo që duhet thënë.E veçanta e komunikimit joverbal qëndron në faktin se nëpërmjet tij përcillen mesazhe që nuk mund të dërgohen nëpërmjet komunikimit verbal. Komunikimi joverbal quhet ndryshe edhe komunikimi preilinguistik.Në komunikimin joverbal ,për rëndësin atë e kanë klasifikuar në katër grupe si: veprime të lindura,veprime të zbuluara ,veprime të absorbuara ,veprime te mesuara ,veprime te përziare.Komunikimi joverbal mund te realizohet nëpërmjet disa mënyrave :syve,lëvizjeve të trupit,paraqitja fizike,cilësitë e zërit,koha,takimi I duarve ,hapsira dhe territori.
KOMUNIKIMI NË BIZNES:
Arritja e suksesit ne biznes, ne ditet tona, varet ne menyre te ndjeshme nga aftësitë komunikuese me njerezit, brënda dhe jashtë organizatës. Pavaresisht,nëse bëhet fjalë për një vend pune apo për të gjetur klientë të rinj, suksesi ose dështimi ka lidhje direkte me aftesite për të komunikuar.Në fakt, komunikimi konsiderohet efektiv vetëm kur të tjerët e kuptojnë mesazhin tuaj në mënyrë korrekte dhe ju pergjigjeni në mënyren e duhur. Komunikimi efektiv ju ndihmon te menaxhoni me sukses punen tuaj të përditshme, të permiresoni marrëdhëniet e biznesit,të rrisni imazhin tuaj professional etj.Komunikimi efektiv ndodhet në qënder të pothuajse cdo aspekti të veprimtarisë së biznesit, sepse ai lidh kompanine me të gjithë ato të cilët bashkëvepron biznesi:punonjësit,klientet,furnitorët,komunitetin përrethe etj. Nëse duhet përmirësuar eficenca, cilesia apo inovacioni, per këtë nevojiten aftësi të larta komunikuese.
DISA NGA KARAKTERISTIKAT MË TË RËNDËSISHME TË KOMUNIKIMIT EFEKTIV JANË:Jep informacion praktik, pavarësisht nëse ka të bëje me kuptimin e politikave të kompanisë apo me nxitjen për kryerjen e një veprimi te caktuar. Krijon përshtypje, duke përdorur shprehje konkrete,detaje specifike dhe informacion te qartë,bindës,të saktë dhe etik. Qartëso dhe përqendro informacionin, duke theksuar informacionet më të rënësishëm Mesazhet që e seleksionojnë dhe përmbledhin informacionin janë mjaft efektivë. Identifiko saktë përgjegjësitë, duke i shkruar mesazhet në mënyrë të tillë që të kërkojnë përgjigje nga një audiencë specifike. Shprehin qartë se cfarë pret prej dëgjuesve dhe cfarë mund te bësh per ta. Bind te tjerët dhe jep rekomandime, duke iu shpjeguar dëgjuesve se cfare përfitimesh do të kenë nga përgjigja ndaj mesazhit tuaj në mënyrën e dëshiruar.
MËNYRA E SHKËMBIMIT TË INFORMACIONIT :
Shkëmbimi i informacionit me individë brenda organizatës quhet komunikim i brendshëm. Shkëmbimi i informacionit dhe ideve me të tjerë jashtë organizatës përkufizohet si komunikim i jashtëm.
Çdo organizatë karakterizohet nga njrë rrjet komunikimi formal në të cilin idetë dhe informacioni qarkullojnë sipas linjave hierarkike të skemes organizative.\
Format kryesore të komunikimit brenda organizates janë në tre drejtime:
Nga lart-poshtë, nga drejtuesit ekzekutive tek punonjësit operative në formën e urdhrave,vendimeve,porosive etj.
Nga poshtë –lart ,nga punonjësit operativ tek drejtuesit ekzekutiv në formën e raportimit mbi realizimet ose mos realizimin e objektivave,qëllimeve dhe problemeve të ndryshme që hasin. Horizontalisht, ndermjet punonjësve apo departamenteve të të njëjtit nivel me qëllim koordinimin e veprimeve për zgjidhjen e problemeve komplekse dhe të vështira.
Në cdo organizate mund te identifikojme gjithashtu edhe rrjetin informal te komunikimit ,i cili ndërtohet mbi bazen e kontakteve shoqerore dhe interesave te përbashkët profesionale dhe kulturore. Komunikimi vertikai ose diagonal,kemi kombinimin e tre llojeve të komunikimit të mësipërm.
SI ËSHTË KOMUNIKIMI NË NJË ORGANIZAT:
Nga studimi që kemi bërë në disa kompani kemi vënë re se komunikimi nuk është i mirë, për disa arsye:
Konflikti i interesave që kanë të dy palët ,pronari kërkon maksimizimim e fitimit dhe të ketë sa më pak kosto,ndërsa nga ana e tjetër punonjësit kërkojnë një pagë relativisht të mirë dhe kushte të mirë pune.
Konfliktet Brenda departamenteve.
Konflikte per munges financimi.
Mungesa e motivimit të punonjësve.
Mungesa e trajnimeve të punonjësve.
Vendosja e personave jo ne bazë të aftësis por në bazë të mendimeve subjective të eprorit.
 Si duhe te jetë komunikimi brenda organizatës: Duhet te ketë një komunikim të mirë epror vartës . Objektivat duhet të jenë sa më reale dhe efektive Financimi i departamenteve në baze të nevojave që ato kanë. Gjetja e personave të kualifikuarn dhe të specializuar për vendin e punes. Përmirësimi i komunikimit përmes takimeve,bisedave ball përball që duhet të bëhen midis eprorve dhe punonjësve. Eprorët duhet të kupojnë gjendjen psikologjike dhe emocionale të punonjësve. Motivimi i punonjësve në mënyra të ndryshme si psh:duke u rritur pagen ,duke u plotësuar kushtet e punës,duke i ngritur në detyrë.
REFERENCA:
Google
Baza Marketingu
Menaxhim i Burimeve Njerezore
NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL
NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL

http://eseshkolle.blogspot.com/http://eseshkolle.blogspot.com/ Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ishte ajo e një heroi legjendash pasi ky emër më bënte shoqëri me Gjergjat e tjerë, të heroit kombëtar, apo atij që vrau bajlozin e zi. Duke lexuar me kalimin e kohës pjesë nga krijimtaria e poetit Fishta, më shumë i detyruar nga rrethanat, sesa si përzgjedhje timen estetike,  LEXO ME SHUME...
fillova të kuptoj se ky emër kishte vërtet diçka legjendare, heroike e madhështore njëherësh. Kurse kontakti me veprën e tij monumentale “Lahuta e Malcis” është pak të thuash se ishte shokues për mua. Më duhej shumë punë të kuptoja sa kontekstin historik, aq edhe vetë tekstin e koduar e mesazhet epike që kërkonin spjegime shtesë. Gjene mirë që kisha kë pyesja që të ftillohesha se për çfarë bëhej fjalë, por gjithsesi kjo përpjekje i dha frytet e veta sepse vetë modeli i kësaj vepre të madhe sa letrare aq edhe historike, më shtrëngoi të njihja më shumë Fishtën si krijues e si njeri. Ky ndryshim ishte vërtet fatlum pasi te Fishta fillova të zbuloj njëherësh një model poeti, shkrimtari, gazetari, politikani e poaq patrioti të pashoq, pothuaj unik në llojin e vet, i papërsëritshëm sa mund të tregohemi dorëlëshuar e ta përcaktojmë si gjeni. Vërtet, gjenia e Fishtës ishte e gjithanshme. Nuk ka praktikisht fushë të artit ku ai të mos ketë lëvruar diçka... poema, lirika, drama e tekste në prozë që çmohen si modele të arrira të artit të letrave shqipe. Në kokën time përplaseshin sa Fishta satirik i “Metamorfozës”, aq edhe hijerëndi i “Lahutës” sa liriku i “Mrizit të Zanave” aq edhe dramatiku i “Judës makabe” e të tjera.Nuk e di se si mund të ishte më kërkues njeriu kur apelon vetë Hyjninë, madje të duket sikur e akuzon për mosvëmendje ndaj halleve të këtij vendi, “kur gjuan lisat kot me rrufe!” në vend se ato t’ua drejtojë atyre që poeti i stigmatizon si tradhtarë. Duhet vërtet një staturë gjeniu që të barabitesh me forca apo njësi që janë më shumë se ato njerëzoret. E Fishta ishte praktikisht një titan, prandaj nuk i druhej asnjë përballjeje.Leximet e ndryshme rreth krijimtarisë së Fishtës dhe sidomos njohja me një pjesë të konsiderueshme të produktit të tij letrar, s’mund të kalonte pa më lënë efektet e veta. Kështu sa më tepër që tentoja t’i afrohesha perimetrit imagjinar të krijimtarisë së tij, aq më shumë më largohej ai dhe gati më përmbyste idenë që kisha formuar për të deri në atë moment. Fishta ishte gati një oqean i pafund krijimtarie dhe mua më duket gati e pamundshme njerëzisht, edhe me teknikat e sotme, që njeriu të shkruajë aq shumë e me atë cilësi. Ndoshta kjo është ajo çka i dallon gjenitë e vërtetë nga figurat kalimtare. Më ndërmenden fjalët që një poet tjetër shqiptar Poradeci, thoshte duke cituar Gëten: “Çfarë është gjeniu? Puna!” Pra edhe Fishta si krijues e si njeri ishte një “perpetum mobile”, një punëtor i gjuhës e letrave shqipe. Zaten nuk i është dhënë më kot edhe titulli si Poet Kombëtar, e në këtë shkallë, nuk është e lehtë të ngjitesh. Jo më kot Fishta ka qenë i pari shqiptar që është konsideruar si kandidat për çmimin “Nobel” në letërsi. Dhe të kujtojmë që atëbotë, letërsia shqipe ishte praktikisht e papërkthyer në ndonjë gjuhë tjetër të madhe, siç janë përkthyer sot me dhjetëra shkrimtarë e poetë. Natyrshëm, kur flitet për meritat letrare nuk është e pavend të kujtohet edhe nderimet që i janë bërë së gjalli krijuesit, dhe prandaj ka vend të kujtojmë që Fishta ka qenë gjithashtu i dekoruar nga katër qeveri të ndryshme e akademi prestigjioze, siç ka qenë ajo e Italisë së mes dy luftërave.Por medaljen më të madhe, Fishtës ia kanë dhënë vetë shqiptarët, të cilët siç dëshmohet, kanë nxënë përmendësh pjesë të tëra të krijimtarisë së tij letrare e sidomos të lahutës.Kur kujtojmë Fishtën si poet s’mund të dalim në përfundimin se ai ka qenë një politikan i mprehtë e një aktivist i palodhur i çështjes kombëtare. Le të shënojmë së pari se ai ka qenë kryetar i Kongresit të Manastirit, më 1908, ku u vendos alfabeti i njësuar i gjuhës shqipe, praktikisht ky që kemi sot. Më pas atë e shohim si një figurë aktive përgjatë gjithë historisë nga shpallja e pavarësisë e deri sa mbylli sytë pas një jete e cila i ishte dedikuar me mish e shpirt mëkëmbjes së kombit shqiptar.Fishta ishte prift katolik, i urdhrit françeskan dhe ndoshta për të do të kishte qenë më e lehtë të kryente shërbesat fetare e të shtynte një jetë të qetë brenda mureve të kishës, por ai me vetëdije zgjodhi që të ishte deri në fund një shërbestar i Zotit dhe i kombit të vet. Ky fakt s’mund veçse të na nxisë të kuptojmë se çfarë zjarri vlonte brenda shpirtit të tij saqë të dilte përmbi rehatinë që i garantonte rroba fetare e të vihej në shërbim të një kauze më të madhe sesa ajo e një kleriku “politikisht korrekt”. Prandaj Fishta shquhet në dimensionet e tij sa letrare aq edhe humane, si një model i papërsëritshëm e me gjasë edhe i pakapërcyeshëm.
  LEXO ME SHUME...

NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL

NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL

http://eseshkolle.blogspot.com/
http://eseshkolle.blogspot.com/ Rendesia e biodiversitetit
22 Maji është Dita Ndërkombëtare e Biodiversitetit, ndërsa viti 2010 nga Kombet e Bashkuara është shpallur si viti ndërkombëtar i biodiversitetit. Kam përshtypjen se opinionit i mungojnë informatat për rëndësinë e biodiversitetit, rreziqet që po i kanosen dhe masat mbrojtëse që duhet të merren për ruajtjen e tij. Prandaj qëllimi i këtij artikulli është që shkurtimisht me disa të dhëna të njihet opinioni për këtë LEXO ME SHUME...
vlerë të pakrahasueshme të natyrës. Biodiversiteti nënkupton larminë e gjeneve, të llojeve dhe të ekosistemeve në planetin tonë. Biodiversiteti është vlera më e lartë e natyrës, është baza e jetës tonë dhe themeli i zhvillimit të qëndrueshëm. Biodiversiteti është rezultat i evoluimit të jetës në Tokë gjatë miliarda vjetësh. Në plantën tonë, llogaritet se jetojnë rreth 13 milionë lloje të bimëve, kafshëve dhe mikroorganizmave, prej të cilave vetëm 1.75 milion janë të emërtuara dhe të përshkruara. Vlera e ekosistemeve nuk është vetëm ekzistenca-bazë për jetën e bimëve dhe kafshëve, por edhe për ne njerëzit. Shërbimet e vlerave të ekosistemeve të cilat nga natyra janë “falas”, janë esenciale për shëndetin tonë, sigurinë tonë ushqimore dhe shëndetësore dhe prosperitetin tonë. Biodiversiteti është begati thelbësore për ndërtimin e cilësisë të jetës tonë. Njeriu me aktivitetin e vet agrikultural ka mundësuar plotësimin e nevojave të tij me llojet që i nevojiten. Kështu p.sh. në mbarë botën ka më shumë se 20,000 lloje dhe varietete molle. Nga biodiversiteti plotësohen rreth 80% e nevojave të njeriut dhe rreth 40% e ekonomisë botërore. Biodiversiteti është burim i ushqimit, i lëndëve të ndërtimit, i lëndëve të tekstilit, ilaçeve, i lëndëve të para për laboratorët hulumtuese etj. Cilësia jonë e jetës dhe mirëqenia janë të varura direkt ose indirekt nga biodiversitetie. Duhet të kuptohet nga të gjithë se humbja e llojeve, dhe dëmtimi i ekosistemeve ka pasoja dramatike për njerëzimin si tërësi. Hapësira e Kosovës edhe pse përfshinë një sipërfaqe të vogël të Ballkanit (rreth 2.4%), krahasuar me vendet e tjera të Ballkanit dhe të Evropës, dallohet me resurse të shumta natyrore, pra edhe me vlera të larta të biodiversitetit. Kosova është shtëpia e rreth 2,500 llojeve të bimëve lulore, 210 lloje të egra të kurrizorëve, 200 lloje të fluturave, 104 lloje kërpudhash etj. Ajo që biodiversitetin e Kosovës e bënë interesant dhe të rëndësishëm është prania e një numri të madh të llojeve endemike dhe relikte. Por fatkeqësisht biodiversiteti i Kosovës, këta dy dhjetëvjeçarët e fundit, për arsye të ndryshme është dhe më i rrezikuari në Ballkan dhe Evropë. Biodiversiteti në rrezik! - Çdo lloj i cili vdes dhe shkon nga bota jonë, është i pakthyeshëm, një burim natyror më pak. Biodiversiteti natyror nuk ka qenë kurrë më i atakuar se sa në dhjetëvjeçarët e fundit që lidhet me shumë faktorë: shumëfishimi i njerëzimit brenda një kohe të shkurtër, tej-eksploatimi i resurseve, ndotja e madhe etj. Humbjet e diversitetit biologjik janë drastike dhe fatkeqësisht shkatërrimet e ekosistemeve janë në rritje permanente. Njerëzit me ose pavetëdije janë duke bërë zhdukjen në masën më të madhe të biodiversitetit në historinë e Tokës. Në mbarë botën tashmë janë më shumë se 60% e ekosistemeve me rrezikshmëri të përhershme dhe një parashikim të numrit prej 15,600 llojeve që kërcënohen të zhduken. Në të gjithë botën si pasojë e veprimtarisë së faktorit njeri, çdo ditë zhduken lloje kafshësh dhe bimësh . Rezultatet e raportit të një studimi Evropian, më 2008 tregon se në 300 vitet e fundit, në botë sipërfaqja e përgjithshme pyjore është tkurrur me 40%. Llogaritet se në çdo minutë zhduken rreth 20 hektar pyje. Në 25 vende të botës, pyjet janë zhdukur tashmë plotësisht. Prerja e një bime masa drunore e të cilit do të kushtonte rreth 500 euro është një humbje e madhe pasi që gjatë jetës së tij ky dru do të gjeneroj deri 1,900,000 euro përmes vlerave ekologjike siç janë: prodhimi i oksigjenit, pastrimi i ajrit, riciklimi i ujit, fertilizimi i tokës, kontrolli i erozionit, sigurimi i habitateve për botën e egër, zbutjen e efekteve toksike të gazeve, etj. Në botë që nga viti 1900 rreth gjysma e të gjitha kënetave janë të humbura. BIODIVERSITETI DHE BURIMET NATYRORE
Shqipëria shquhet për një larmi të madhe biologjike dhe pejsazhore. Në origjinë të kësaj llojshmërie, qëndrojnë pozicioni gjeografik, faktorët gjeologjikë, pedologjikë, hidrologjikë, relievi dhe klima. Larmia e madhe e ekosistemeve dhe habitateve (ekosistemeve detare, bregdetare, laguna e vende të lagëta, delta lumenjsh, duna ranore, liqene, lumenj, shkurreta mesdhetare, pyje gjethegjërë, halorë dhe të përzjerë, livadhe dhe kullota subalpine e alpine, ekosisteme të maleve të lartë), ofron një larmi të pasur llojesh bimore dhe shtazore duke përfaqësuar rreth 30% të florës Europiane. Për ruajtjen e kësaj pasurie biologjike, REC Shqipëri ka zbatuar dhe po zbaton një sërë projektesh konkrete dhe trajnuese në këtë fushë.
STRATEGJIA E NDËRGJEGJËSIMIT TË KOMUNITETIT MBI PASURITË NATYRORE
Qendra Rajonale e Mjedisit (REC), Shqipëri ka nisur punën për hartimin dhe zbatimin e Strategjisë për rritjen e ndërgjegjësimit së komunitetit mbi burimet natyrore dhe rëndësia e ruajtjes së tyre. Kjo veprimtari zbatohet në kuadër të Projektit të Zhvillimit të Burimeve Natyrore të menaxhuar nga Ministria e Mjedisit, Pyjeve dhe Administrimit të Ujrave. Përgatitja e kësaj strategjie do të përfshijë aktorë në nivel kombëtar, rajonal dhe vendor në takime diskutimi për të identifikuar nevojat dhe tendencat që do të adresohen. Gjithashtu, procesi përmban organizimin e aktiviteteve praktike për të promovuar menaxhimin e qëndrueshëm dhe mbrojtjen e burimeve natyrore. LEXO ME SHUME...
NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL



   Aeroplani                                   
http://eseshkolle.blogspot.com/Aeroplani është një mjet transportues ajror. Aeroplani ose avioni është një makinë më e rëndë se ajri ku lëvizja e krahëve në krahasim me makinën nuk përdoret për të krijuar ngritje. Të gjithë aeroplanët përveç gliders marrin fuqinë prej motorit. Aeroplanët përfshijnë një numër të madh të makinave prej trajnerëve të vegjël dhe aeroplanëve argëtues e deri te transportues 

e udhëtarëve dhe aeroplanët ushtarak të mallrave. Dy domosdoshmëri për të gjithë  
Një aeroplan në fluturim
http://eseshkolle.blogspot.com/
 aeroplanët janë qarkullimi i ajrit mbi krahë për ngritjen e aeroplanit, dhe një zonë për ulje. Shumica e aeroplanëve iu duhet një aeroport me infrastrukturën e nevojshme për të bërë mirëmbajtjen, mbushjen me karburant dhe për ngarkimin dhe shkarkimin e ekuipazhit, mallrave, dhe/ose pasagjerëve. Shumica e avionëve ulet dhe ngritën në tokë, disa e bëjnë këtë në borë apo ujëra të qetë. Aeroplani është metoda më e shpejtë e transportit. Avionët reaktiv komercial mund të arrijnë shpejtësi prej 875 km/h. Ata ushtarak arrijnë shpejtësi supersonike. Kamioni 
http://eseshkolle.blogspot.com/Kamioni është mjetë transportues i mallërave por edhe i pesonave që zakonisht janë në shërbime të ndryshme e që kanë me vete paisje të ndryshme si p.sh.: Ushtarët, policët apo punonjës të drejtimeve
të ndryshme. Në fjalorin e gjuhës shqipe Kamioni është automobil i madh me karroceri të hapur, që shërben për të mbarrur sende të rënda, mallra ose forca ushtarake
 Automobili Vetura me avull e Ransom E. Olds Triumph GT6
 Automobili apo vetura është një mjet transportues rrugor. Në vitin 1890 Ransom E. Olds konstruktoi automobilin e tij me avull. Automobili i parë u konstruktua nga Charles Duryea dhe Frank Duryea, ky ishte automobili i parë me benzinë në Amerikë, i cili publikisht është paraqitur më 21 Shtator të vitit 1893 në Springfield, Majami të ShBA-ës. Në ditët e sotme veturat janë shumë më të sofistikuara dhe me më shumë elemente shtesë, që i bëjnë këto më komforte dhe më të përdorshme.
http://eseshkolle.blogspot.com/
 http://eseshkolle.blogspot.com/
Instagram Instagram

Categories

eseshkolle.blogspot.com. Powered by Blogger.

Find Us On Facebook

Random Posts

Social Share

Recent comments

Pages

Most Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME DHE RIPAROJME

Popular Posts

Blog Archive

Labels