IBRA SERVIS

IBRA SERVIS
KOMPIUTER - LAPTOP - SMARTFON - TABLET

Popular Posts


DRTA -   ( lexim dhe mendim i drejtuar ) dhe
Etapat e aplikimit ipen me pika në kryerresht:
• Fillojmë   duke prezentuar   autorin e tekëstit dhe duke dhënë udhëzime se leximi bëhet individual dhe se patjetër duhet respektuar ndalesat në tekëst.Pra leximi bëhet me ndalesa..Nëse fillohet kështu kjo pjesë paraqet EVOKIMIN.
Kjo   teknikë mbulon tri fazat e ores mësimore.Mirëpo thelbi teknikës mbulon fazën e 


REALIZIMIT TË   KUPTIMIT .


• Lexohet paragrafi I pare.Kur nxënësit ta përfundoin leximin e këtij paragrafi mbyllin tekëstin
• Pas këtij leximi nxënësve u shtrohen pyetjet varsisht nga natyra e përmbajtjes:Si u ndiet gjatë leximit?,Çfar kuptuat nga kjo pjesë që lexuat?Si do të vazhdoi tregimi apo ngjarja?Përse mendoni kështu?. Në mes   të pyetjeve nxënësve u lihet hapsirë të mendojnë.Dhe përgjigjëjet e tyre duhet pranuar .
• Hapa të njëjtë merren edhe tek leximi I pjesës 2,3… etj.   Para leximit të fundit shtohet edhe pyeteta : Si do të përfundoi ngjarja?
• Pas leximit të fundit pyesim: A përfundoi ngjarja si e menduat?,Cila është çështja që trajtohet? ,Çfar mendoni se është mesazhi I tekëstit?. Gjatë përgjigjëjeve të nxënësve mësuesi duhet të jap mundësi që ata të flasin me njëri tjetërin e jo perms mësuesit.Këtë mësuesi e arrinë duke dhënë pyetjet dhe duke miratuar përgjigjëjet me lëvizëje të kokës.


      REFLEKTIM


• Mësuesi nxjerr në dërrasë të zezë mesazhet e tekëstit me thënje të kuptuera si:
      ,,E keqja më e madhe është ti japësh vet të keqës rendësi të madhe” ose
                ,,Durimi është më e madhëja trimëri”
• Reflektimi përfundo duke diskutuar për mesazhin e këtyre thënjeve.
________________________________________________________________________

Related Posts:

  • MËSIMDHËNIA DHE TË NXËNITMËSIMDHËNIA DHE TË NXËNITNënçështjet :1.      Mësimdhenia: art, shkence dhe shumë punë2.      Roli i psikologjisë së edukimit3.     &nb… Read More
  • METODAT E VLERËSIMI - VLERËSIMI NË KLASË NA NDIQNI - SHPERNAJE NE PROFIL METODAT E VLERËSIMI/ VLERËSIMI NË KLASË /1. HYRJE Shumë shpesh mësimdhënësit kanë konfuzitet gjatë identifikimit të llojeve të vlerësimit, instrumenteve të vlerësimit dhe metodave të vlerësimit… Read More
  • Vlersimi shkollor dhe llojet e tij Vlerësimi në bazë shkolleObjektivat:• të zotëroni konceptet kryesore për vlerësimin në bazë shkolle• të formuloni politikën e kryesore për vlerësimin në bazë shkolle• të dalloni teknikat e matjes dhe llojet e vlerësimit• të p… Read More
  • Zhvillimi i kurrikulit ne shkollat fillore e te mesme Zhvillimi i kurrikulitMendime të ndryshme për kurrikulinedhe në arsim janë futur nocione të reja , siç është edhe nocioni kurrikulnë shba nocioni kurrikul ka filluar të përdoret në vitet ’60 të shek, të kaluarfjala korrikul v… Read More
  • Zhvillimi i nje ore mesimiLënda: Edukatë shoqëroreKlasa: 3Tema: FamiljaObjektivat: në fundë të orës së mësimit nxënësi duhet të jetë I aftë:-          Të përshkruaj familjen si një grup shoqërorë- &nbs… Read More
Instagram Instagram

Categories

eseshkolle.blogspot.com. Powered by Blogger.

Find Us On Facebook

Gallery

Random Posts

Social Share

Recent comments

Pages

Gallery

Most Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME DHE RIPAROJME

Popular Posts

Blog Archive

Labels