Arsimi për fëmijët me nevoja të ndryshme arsimore mund të organizohet në shumë mënyra përkundër dallimeve organizative, kulturore, ekonomike, etj, pasi zhvillimi i mekanizmave për “shkollën për të gjithë” nuk ndodh vetvetiu. Ky proces kërkon angazhim të madh dhe bashkëpunim me organizma të ndryshëm. Arsimi gjithëpërfshirës do të thotë që të ofrohet arsimim për fëmijët me nevoja të veçanta brenda sistemit arsimor të rregullt në klasë me fëmijët e tjerë.
Aktualisht në Kosovë, përfshirja e nxënësve me nevoja të veçanta në arsimin fillor është një sfidë që kërkon përpjekje shtesë, trajnime, motivim, një nivel të mjaftueshëm ndjeshmërie dhe durimi. Gardner (2005) konkludon se: “bindjet, normat, apo vlerat ndikojnë në ngritjen e rolit të mësimdhënësit në klasë, qëndrimin e tij ndaj fëmijëve dhe procedurat që ai përdor ndihmojnë për t'i kualifikuar format e duhura të mbështetjes arsimore në një proces gjithëpërfshirës. Sfida nuk është në klasifikimin e personave të aftë dhe më pak të aftë, por në zhvillimin e tyre në përputhje me aftësitë individuale"
Duke përfshirë fëmijët me nevoja të veçanta në shkollat e rregullta mund tëDuke përfshirë fëmijët me nevoja të veçanta në shkollat e rregullta mund të arrihet:arrihet: socializimi i fëmijëve me aftësi të kufizuara; integrimi i fëmijëve me aftësi të kufizuara; qëndrim pozitiv i mësuesve drejt integrimit të fëmijëve me aftësi të kufizuara; rritja e fëmijëve me nevoja të veçanta në mjedise natyrore; pranimi i diversitetit; zhvillimi i tolerancës; guximi në kërkimin dhe marrjen e ndihmës nga të tjerët; zhvillimi i një personaliteti të plotë; forcimi i personalitetit të fëmijëve me aftësi të kufizuara forcimi i marrëdhënieve “unë mund .. Guxo!Guxo!
Arsimtari gjithëpërfshirës ka shumë role:Arsimtari gjithëpërfshirës ka shumë role: Të punojë me profesionistët tjerë në shkollë; Të konsultojë dhe të mbështesë stafin; Të planifikojë, të realizojë dhe të monitorojë zhvillimin e arsimit të fëmijës së bashku me arsimtarin e klasës; Të ofrojë mbështetje konkrete në mësimdhënie gjatë orëve të mësimit; Të ofrojë mbështetje konkrete; si të organizohet mësimdhënia në klasë, çfarë materialesh të zhvillohen dhe të shfrytëzohen, si të përdoren mjetet mësimore ndihmëse, çfarë të merret parasysh në lidhje me mjedisin; Shërben si urë- lidhëse ndërmjet stafit të shkollës dhe stafit të specializuar të komunës

Mësimdhënësi në gjithëpërfshirje 11 Akomodimi në klasë 22 Raporti prind-mësues 33 Modifikimi i detyrave dhe testeve 44 Bashkëp. me mësuesin e rregullt 55 Integrimi në klasë Kujdeset, sa funksionon:
Sfidat Sfidë për mësimdhënësit gjithëpërfshirës mbetet: kalimi i kompetencave për mbikëqyrje dhe administrim nga MASHT-I në Zyrat e Arsimit Rajonal; Numri i madh i nxënësve në shkollë p.sh. në shkollën fillore “Ismail Qemali”në Prishtinë janë gjithsej 2300 nxënës e prej tyre 40 nxënës me nevoja te veçanta arsimore dhe vetëm një mësimdhënës gjithëpërfshirës; Krijimi kushteve fizike brenda shkollës; qTrajnimet adekuate për stafin e shkollës që një pjesë te kompetencave të mësimdhënësit gjithëpërfshirës ti kenë dhe ti marrin edhe mësimdhënësit e rregullt; Vetëdijesimi i stafit udhëheqës të shkollës për procesin e gjithpërfshirjes dhe rolin e mësimdhënësit gjithëpërfshirës në shkollë; Bashkëpunimi i qendrave burimore me shkollën gjithëpërfshirëse në nivel më të mirë; Përcaktimi i rolit të asistentëve privatë (asistentët privatë që paguhen nga prindërit e nxënësve me nevoja të veçanta arsimore për kujdes të fëmijëve të tyre në klasë) SfidatSfidat