IBRA SERVIS

IBRA SERVIS
KOMPIUTER - LAPTOP - SMARTFON - TABLET

Popular Posts

Zhvillimi i kurrikulit
Mendime të ndryshme për kurrikulin
edhe në arsim janë futur nocione të reja , siç është edhe nocioni kurrikul
në shba nocioni kurrikul ka filluar të përdoret në vitet ’60 të shek, të kaluar
fjala korrikul vjen nga gjuha latine : curricullum, që do të thotë program jete
corrikulum do të thotë ecje drejt një caku-qëllimi, ecje, veprimtari për të arritur objektivin e caktuar.

Plan-programi mësimor dhe kurrikuli

v  me nocionin plan mësimor nënkuptojmë pasqyrën tabelore të lëndëve mësimore dhe fondin e orëve mësimore të paraparë për secilën lëndë mësimore dhe për secilën klasë.
v  ndërsa me program nënkuptohen përmbajtjet programore të parapara për lëndën e caktuar mësimore dhe të klasës së caktuar. Llojet e plan-programeve
v  plan-programin zyrtar – shtetëror
v  plan-programin e ,,fshehur’’
v  plan-programin familjar qasje të ndryshme metodologjike në përcaktimin e lëndëve mësimore

Ka tri përvoja për përcaktimin e lëndëve mësimore:
v  Një traditë e shteteve rajonale dhe e shteteve socialiste
v  Qasja e dytë është integrale
v  Qasja e tretë është qasje e kombinuar
v  Plan-programi mësimor si fytyra e janusit

Programi mësimor ka karakteristikat e kokës së janusit
v  Dy parë sy një parë për shikim prapa dhe një parë për shikim përpara
v  Shikimi nga e ardhmja është ideali ( një ëndërr që synojmë ta arrijmë)

Plan-programi – shikuar në një aspekt është një kontratë – kushtetutë e një shteti që e nënshkruan me qytetarët e vet për krijimin e një ardhmërie
Lavjerrësi i plan-programit mësimor
v  lavjerrësi programor duhet të mundësojë një ekuilibër dinamik ndërmjet të kaluarës, të tashmes dhe të ardhmes

Ç’ është kurrikuli ?
v  kurrikuli është si një ,,kontejner’’ ku futet çdo gjë
v  kurrikuli paraqet një sistem racional në bazë të të cilit organizohet procesi i të nxënit.
v  kurrikuli është teknikë ose teknologji e të drejtuarit racional të të menduarit.
v  kurrikuli është një tërësi dokumentesh….

Aspekte metodologjike të inicimit, të hartimit dhe të zbatimit të ndryshimeve kurrikulare
v  Pse duhet të ndryshojnë kurrikulat
v  Kush i inicion ndryshimet kurrikulare
v  Kush janë vendimmarrësit
v  Cilat janë kriteret dhe parimet për hartimin e kurrikulit
v  Cilat janë shkallët kryesore të kurrikulit
v  Cilat janë veçoritë e kurrikulit
v  Si organizohet përgatitja e kurrikulit
v  Cilët janë përbërësit e kurrikulit
v  Cila është harta, portofola e dijeve dhe aftësive
v  Kush e zbaton kurrikulin
v  Kurrikuli dhe tekstet mësimore
v  Mësimdhënësi dhe kurrikuli
v  Manualët për nxënës, mësues dhe kurrikuli
v  Kush është përgjegjës për dështimet e kurrikulit
v  Metodologjitë dhe strategjitë e mësimdhënies
v  Metodologjitë dhe strategjitë e monitorimit, të kontrollit dhe të vlerësimit përbërësit kryesor të kurrikulit

Përbërësit kryesor të kurrikulit janë:
v  vizionet
v  objektivat (objektivat e përgjithshme dhe specifike )
v  përmbajtjet dhe standardet e përmbajtjes
v  standardet e arritjeve
v  standardet e pajimeve dhe të mjeteve mësimore
v  udhëzime metodologjike
v  metodologjia e mësimdhënies
v  metodologjia e vlerësimit të zbatimit të kurrikulit
v  metodologjia e monitorimit, e kontrollit dhe e vlerësimit të përvetësimit dhe të zotërimit të kurrikulit
v  ,,edukata na ka bërë kështu, çfarë jemi’’ – helvecius


Instagram Instagram

Categories

eseshkolle.blogspot.com. Powered by Blogger.

Find Us On Facebook

Random Posts

Social Share

Recent comments

Pages

Most Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME DHE RIPAROJME

Popular Posts

Blog Archive

Labels