IBRA SERVIS

IBRA SERVIS
KOMPIUTER - LAPTOP - SMARTFON - TABLET

Popular Posts


Lotoj këtë natë si i marrë ,
Dhe syt ' e qiellit mbuluar me re , habi..
Dhe hëna e habitur më vështron ...
Ti vjen e (i) heshtur më vështron dhe Ti !

Si ëngjëll i natës më vjen ,
E dritë syve të mi u lëshon ..
Afrohem nga puthjet e tua të marr jetë ...
Endërr... Ti zhdukesh mall që zemrën lëndon ..

Ndonse dhimbja po më mbyt ,
Do të di të jetoj ...
O ndjenjë që loz e qesh me mua ,
...çdo minutë sekond kujtoj ....

Dhe pyes Unë ,sa minuta ka sekonda ?
E më z'ë një mall e lotët dot s'i mbaj
Të t'kisha pranë sa do të doja ...
E nga puthjet e tua të marr jetë
(Më të mos qaj..... 
Instagram Instagram

Categories

eseshkolle.blogspot.com. Powered by Blogger.

Find Us On Facebook

Random Posts

Social Share

Recent comments

Pages

Most Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME DHE RIPAROJME

Popular Posts

Blog Archive

Labels