IBRA SERVIS

IBRA SERVIS
KOMPIUTER - LAPTOP - SMARTFON - TABLET

Popular Posts

Tema 14: Shitjet personale, reklama dhe promocioni në biznesin e vogël
Promocioni dhe reklama është një proçes informimi dhe bindje.

§  Komunikim midis biznesit dhe tregut të synuar.
§  Grupet e metodave promocionale:
ü Shitjet personale,
ü Reklama,
ü Promocioni i shitjeve.

Planifikimi i promocionit
§   Promovimi është një fushë komplekse.
§   Ai është në një shkallë shumë të madhe.
§   Arma e promovimit është komunikimi.

§   Proçesi i komunikimit.
§   Miksi promocional.
§   Metoda e përcaktimit të shpenzimeve promocionale.
§   Burimet e ekspertizës promocionale.

Proçesi i komunikimit
§   Komunikimi është i përditshëm.
§   Modelet e komunikimit:
ü  Komunikim personal: burimi – biseda personale, telefon, - marrësi.
ü  Komunikimi në biznesin e vogël: biznesi – shitje personale, reklama, promocioni i shitjeve – konsumatori.

§   Sa do të shpenzohen?
§   Si do të krijohen mesazhet?
§   Cilat instrumenta promocional do të përdoren?

Miksi promocional
q Miks ndërmjet shitjeve personale dhe jo personale.
q Miks të metodave promocionale.
q Ndikimi vjen nga faktorët:
Ø  Natyra gjeografike e tregut që synohet të arrihet – treg i madh përdor mbulim masiv nga reklama dhe shitje personale nga treg lokal.
Ø  Biznesi duhet të kuptojë se kush janë konsumatorët e tij – konsumatorët e potencial.
Ø  Karakteristikat e produktit – promocioni përdoret më shumë për produkte mikse.


Metoda e percaktimit të shpenzimeve promocionale
§   Përqindja mbi shitjet – e meta është se shpenzimet promocionale varen nga niveli i shitjeve.
§   Çfarë mund të kursehet – shpenzime pasi janë kryer të gjitha aktivitetet e tjera.
§   Krahasimi me konkurrentet – shpenzimi në të njëjtën nivel me konkurrentet.
§   Çfarë nevojitet për ta bërë punën – analizë e plotë e tregut dhe alternativat promocionale.

Burimet e ekspertizës promocionale
§   Mbështetja tek ekspertiza e për krijimin e mesazheve promocionale.

§   Asistencë tek burime të specializuara.

§   Disa burime: agjensitë e reklamave, furnizuesit, shoqëritë tregtare dhe media reklamuese.

Shitja personale
§  Shumë produkte kërkojnë shitje personale.

§  Shitja personale është shitje e përhapur në mjedisin ku konsumatorët janë konsumatorë përfundimtar.

§  Përfshirja e aktiviteteve të shitjes së produktit drejt destinacionit final.

Rendësia e njohjes së produktit
§   Shitjet efektive duhet të ndërtohen mbi njohuritë e produktit.

§   Shitësi duhet të njohi avantazhet, disavantazhet, përdorimi i produktit.

§   Edukimi i konsumatorëve.

§   Trajtimi i ankesave të konsumatorëve.

Prezantimi i shitjeve
§   Teknika e kërkimit të konsumatorve të mundshëm – kërkim sistematik për konsumatorët, referimet personale dhe jo personale.

§   Praktikimi – teknikat:
§   Krahasimi i produkteve,
§   Lidhja me një rast me të kaluarën,
§   Demostrimi,
§   Dhënia e garancive,


§   Tregimi se çfarë i vonon kostot,

§   Bërja e pyetjeve,

§   Pranimi dhe kundërpesha,

§   Dëgjimi deri në fund të konsumatorët,

§   Bërja e vërejtjeve,

§   Teknika “po, por”.

Shpërblimi i shitësve
§   Shpërblime në dy mënyra:
§   Shpërblime jo financiare
-        motivimi nga arritja e një kuote të caktuar shitje.
-        një fletë lavdërimi  e venë në këndin e informacionit të biznesit.

§   Shpërblime financiare
-        nëpërmjet komisioneve,
-        nëpërmjet pagës direkt.

Reklama
§   Ajo është prezantim jo personal i një ideje.

§   Identifikohet dhe kontrollohet nga një sponsor.

§   Media merret me projektimin e saj.

§   Në media përfshihen: televizori, radio, revistat, gazetat, etj.

Objektivat e reklamës
§   Synimi kryesor i reklamës është kushtimi i vemendjes superioteteve të produkteve dhe sherbimeve të saj.

§   Reklama tregon arsyet se pse duhet të blehet produkti nga konsumatorët.

§   Reklama transmeton pritshmëritë e produktit tek konsumatorët.

§   Reklama nuk duhet të jetë false sepse ul dhe rrezikon reputacionin e kompanisë.

Tipat e reklamave
§   Reklama e produktit – bëhet që konsumatorët të interesohen për produktin apo për shërbimet.


§   Reklama institucionale – qëllimi është mbajtja e publikut të informuar për ndërgjegjësimin e kompanisë dhe reputacionin e saj.

Sa shpesh duhet të bëhet reklama?
§   Ajo duhet të bëhet vazhdimisht.

§   Shpehtësia e saj varet edhe nga cikli i jetës së produktit.

§   Reklamë informuese është kur produkti është i ri.

 

§   Reklamë kujtuese kur produkti është i njohur në treg.

Ku duhet të bëhet reklama?
§   Bizneset e vogla zgjedhin mediat me kosto të ulët.

§   Zakonisht zgjedhin mediat lokale.

§   Synohet të arrihet tregu i synuar.

§   Zgjedhja e medias varet edhe nga tipi i biznesit.

Promocioni i shitjeve
§   Ai shërben si nxitës për shitjen e produkteve.
§   Përpiqet të ofrojë vlerë për konsumatorët.
§   Instrumentat e promocionit të shitjeve:
ü  Specialitetet,
ü  Publiciteti,
ü  Ekspozimet,
ü  Modelin,
ü  Kuponat,
ü  Çmimet,
ü  Garat,
ü  Paqaqitjen e pikës së blerjes,
ü  Reklamat kooperative,
ü  Tregtinë e lirë.



Linku i seminarit:

http://www.youtube.com/watch?v=Bd4vYW_FbS8



Kuptimi dhe esenca e të dalave publike
Të dalat publike janë shpenzimet në para që bënë shteti dhe subjektet e tjera publike për plotësimin e nevojave të shoqërisë dhe për interesin publik.
Dy karakteristikat e të mirave publike janë:
-            Shërbejnë për plotësimin e nevojave publike
-            Janë dalje në para

Kush janë më të rëndësishme të dalat publike apo të hyrat publike? Për një vend janë të rëndësishme se nga vijnë të ardhurat për një vend, por më të rëndësishme janë të dalat, pra shpenzimet publike. Nëse një vend ka mjaftueshëm të ardhura por i keqpërdorur kjo do të thotë që përsëri niveli i të ardhurave nuk do të mjaftojë.
Nevojat që plotësojnë të dalat publike:
       Nevojat e përgjithshme shoqërore (dhënia e subvecioneve, mbajtja e ambasadës në botën e jashtme, nevoja e administratës shtetërore)
       Nevojat e përbashkëta (nevoja e arsimit, kulturës, shkencës, shëndetësisë, pensioneve etj)
       Nevoja e natyrës ekonomike të shtetit(investimi i shtetit në ekonomi, investimi në infrastrukturë etj)
Vëllimi i të dalave publike
Të dalat publike duhet të jenë sa më të vogla dhe të sillen në intervalin 15%-25% të të ardhurave kombëtare.
Cfarë mendojnë teoricienët modernë financiar?
Nuk ka rëndësi limiti i të dalave publike por ka rëndësi produktiviteti i përdorimit të tyre.
Shkaqet e rritjes të të dalave publike
Shkaqet formale:
-            Zvogëlimi i fuqisë blerëse të parasë, kjo sjell rritjen e çmimeve si pasoj rritjen e pagave dhe rrjedhimisht rritjen e të dalave publike
Ekziston një lidhje e zhdrejtë ndërmjet vlerës së parasë dhe të dalave publike
Një rënie e vlerës së parasë sjell rritjen e të dalave publike
Shkaqet e rritjes të të dalave publike:
       Ndryshimet teknike në përpilimin e buxhetit janë, buxheti neto dhe buxheti bruto... Nëse kalojmë nga njëra metodë tek tjetra kjo do të sjellë rritjen e të dalave
       Ndryshimi i madhësisë së shtetit, rritja e territorit të shtetit dhe popullsisë sjell rritjen e së të dalave publike
Shkaqet e rritjes të dalave publike
Shkaqet reale:
-            Shkaqet e natyrës ekonomike, këto shkaqe lidhen ngushtë me zhvillimin ekonomik pasi ky krijon nevoja të reja publike të cilat shteti duhet ti plotësoj me buxhetin e vetë (ngritja e shkollave, spitaleve, teatro etj)
-            Shkaqet e natyrës politike: nëse bëhet fjalë për shkaqe të jashtme politike përfshihen shpenzimet në ushtri, për rritjen e sigurisë. Nëse kemi shkaqe të brenshme kemi ndryshimet politike në vend
Shkaqet e natyrës financiare
-            Shkaqet e natyrës financiare, pagimin e borxheve publike që ka aktualisht ose të akumuluar nga vitet e mëparshme

Parimet e të dalave
-            Kursimi dhe Ekonomizimi, S duhet të zbatohet tek të dalat joproduktive. Ndërsa Ekonomizimi duhet të zbatohet tek të dalat produktive, pra me mjete sa më të vogla të arrihen rezultate sa më të larta
-            Radhitja e drejt periodike e të dalave publike, të dalat publike duhet të radhiten në përputhje kohore me të hyrat
-            Plotësimi i nevojave sipas urgjencës dhe proporcionalitetit, dmth në fillim realizohen ato të dala që janë më të nevojshme. Nëse buxheti nuk mjafton për të gjitha atëhere zbatohet parimi i proporcianilitetit pra realizohen në mënyrë të pjesshme.
-            Parimi i produktivitetit të të dalave, financohen ato shpenzime që  sjellin rritjen e të ardhurave
- Parim i interesit të përgjithshëm, të dalat publike duhet të shërbejnë vetëm për realizimin e të mirave publike.
- Të dalat publike të jenë të arsyeshme, të dalat publike nuk duhet të kalojnë të hyrat publike

Klasifikimi i të dalave publike
Kriteri periodik:
-            Të dala të rregullta, paraqiten periodikisht çdo vit dhe janë të nevojshme
-            Të dala të jashtëzakonshme, nuk paraqiten për çdo vit por vetëm në situata të jashtëzakonshme
Kriteri i produktivitetit:
-            Të dala produktive, sjellin rritjen e të ardhurave publike
-            Të dala joproduktive, nuk ndikojnë në rritjen e të ardhurave (shpenzimet në ushtri)

Kriteret e rentabilitetit:
-            Të dalat rentabile, janë ato të dala që i sjellin aq të ardhura shtetit sa vlera e shpenzimit që është bërë për ato.
-            Të dala jorentabile, vlera e shpenzimit që bëhet për këto të dala është më e madhe sesa vlera e të ardhurave që sjellin.


Sipas objektit të shpenzimit:
-            Të dala personale, përfshijnë ato të dala që kanë të bëjnë me pagesën e administratës shtetërore dhe institucionet e tjera
-            Të dala materiale, ato të dala që shkojnë për furnizimin e administratës me materiale ë nevojshme

Video ilustruese:


Menaxhimi i burimeve njerzore është funksioni bazë organizativ.
•       Jep një kontribut të rëndësishëm për arritjen e objektivave.
•       Në vitet ‘30 dolën ligje që nuk lejonin diskriminimin e punonjësve.

•       Në vitet ’70 u krijuan departamentet e para.

•       MBNj është procesi që merret me relacionet njerëzore dhe sigurimin e mirëqenies së tyre më qëllim që ata të japin kontributin maksimal në punë.

•       Menaxhimi i personelit dhe menaxhimi i burimeve njerëzore.

Aspektet e menaxhimit të burimeve njerëzore
•       është përgjegjëse për planifikimin e burimeve njerëzore, rekrutim, seleksionim, trajnim, vlerësim të stafit.

•       Menaxhimi i punonjësve të ndryshëm nga menaxherët e burimeve njerëzore.

Fazat e planifikimit të burimeve njerëzore
•       Faza e parë - vlerësimi aktual i burimeve njerzore.
•       Faza e dytë - parashikimi i nevojave planifikuese për periudhën 1-2 vjeçare.
•       Faza e tretë - projektimeve të programeve për trajnim dhe rekrutim të punonjësve.

Analiza, përshkrimi dhe specifikimi i punëve
•       Planifikimi i burimeve njerëzore nëpërmjet planifikimit të tyre.
•             Analiza e punës – studim i detajuar i çdo pune për të identifikuar karakteristikat e tyre dhe kërkesat që plotësojnë personat që do të kryejnë këto punë.

Analiza kryhet:
-                      Kur fillon aktivitetin,
-                      Kur krijon një punë të re,
-                      Kur ka ndryshime në pune.
2. përshkrimi i punës – specifikimi i objektivave të punës.
3. Specifikimi i punës – pasqyrim me shkrim i kualifikimeve, aftësive, arsimit, eksperiencës.

Rekrutimi dhe seleksionimi
•       Rekrutimi – identifikim dhe tërheqje kandidatësh.
•       Burimet janë: burime të brendshme dhe të jashtme.
•       Seleksionimi – përzgjedhja e kandidatëve.
•       Fazat janë shoshitja dhe testimi i kandidatëve.

Intervistimi
•       Kryhet nga persona të trajnuar.
•       Intervistat janë:
ü Të strukturuara
ü Pjesërisht të strukturuara
ü Të pastrukturuara

•         Kontrolli i backgroundin – informacion të detajuar për njohuritë, arsimin, etj., të kandidatëve.

Vendimi për marrjen në punë
•       Mbështetje tek intervistimi.

•       Mbështetje tek arsimimi.

•       Mbështetje tek kualifikimet.

•       Mbështeje tek aftësitë, etj.

Shpërblimi i punonjësve
•       Paga e punonjësve dhe përfitimet e tjera.
•       Ndërtimi i një sistemi të drejtë shpërblimi është detyra më e vështirë e menaxherit të BNj.
•       Arsyet konsistojnë në:
ü Koston e punës që zë një peshë të madhe në koston e produktit.
ü Tërheqjen e punonjësve më të kualifikuar.
•       Punonjësit janë të ndjeshem edhe nga madhësia e pagave të tjera në biznes.

Metodat e shpërblimit
•       Paga me copë - pagesë në bazë të njësisë së produktit.

•       Paga me kohë pune – paga e bazuar në kohë pune.

•       Paga me stimuj – kur punonjësi arrin një shkallë të lartë përformance.

Përfitimet e punonjësve
•       Përveç pagës punonjësit marrin përfitime.
•       Përfitimet lidhen me:
•       Aksidentët në pune,
•       Paaftësi të parakoshme apo përhershme, etj.
•       Në SHBA dhe Europën perëndimore ofron plan fleksibël.

Të drejtat e punonjësve
•       Mbrojtja nga pushime të padrejta nga puna – shkarkimi pas disa masash disiplinore.

•       Trajtim të individëve me paaftësi të pjesshme – mos diskriminim dhe krijim kushtesh të përshtatshme.

•       E drejta privatësisë - disa aspekte të jetës së punonjësve duhen të jenë të fshehta ndaj punonjësve të tjerë.

Linku i seminarit:
http://www.youtube.com/watch?v=Kpb_9Mj_DBs
Motivimi i nxënësve! “Nga psikologjia është e njohur se me nocionin motivim i nxënësve nënkuptohet sistemi i nxitjeve, shtytjeve apo i cytjeve të aktiviteteve intelektuale, emocionale, sociale, motorike e kështu me radhë.” Motivimi është faktori kryesor i mësimdhënies dhe nxitësi i cili e shton aktivitetin e nxënësve, interesimin dhe vullnetin e tyre. Andaj, jo rrallë thuhet se mësimdhënësi i mirë i tërheq nxënësit sikur magneti thërrmijat e atomit. Pra, motivimi është proces i cili inicohet nga mësimdhënësi, dhe vetëm ai mund ta bëjë këtë duke pasur në zbatim mjete dhe praktika efektive, të cilat do të ndikonin pozitivisht tek subjektet. Kjo do të thotë se krijimi i një mjedisi pozitiv në klasë arrihet vetëm përmes motivimit të nxënësve në mësim. Një faktorë thelbësor i cili ndikon në motivimin e nxënësve, është ekologjia (mjedisi, ambienti) e klasave, struktura e saj, pajisja me variacione atraktive dhe posedimi i mjeteve mësimore stimuluese. P.sh. një klasë e cila posedon banga dhe karrige kualitative e të pastra, harta e portrete të ndryshme, punime të nxënësve të vendosura në muret e klasës, projektorë e ilustrime të tjera, janë faktorë parcial, por që kanë efekt në motivimin e nxënësve. Në metodologjinë e mësimdhënies thuhet se komponentët kryesore të motivimit të nxënësve janë:
- motivimi i brendshëm,
- motivimi i jashtëm, dhe
- shpresa për sukses.
Motivimi i brendshëm ka të bëjë me shkallën në të cilën nxënësit merren me një veprimtari, me qëllim që të plotësojnë ose kënaqin kuriozitetin dhe interesin e tyre për një temë të caktuar në kuadër të një lënde. P.sh. ka disa nxënës të cilëve u pëlqen Historia apo Gjeografia, dhe ata punojnë shumë në atë lëndë. Ky është motiv i brendshëm. Ndërkaq, motivi i jashtëm ka të bëjë me tërheqjen në një veprimtari me qëllim që të arrihen disa synime, të cilat shpërblehen, p.sh. lëvdata nga prindërit dhe mësuesit mund të jenë si lloje të stimulimit të jashtëm. Shembull: nëse një nxënës e do dhe interesohet për lëndën e Biologjisë (motiv i brendshëm) për të kjo lëndë është shumë e rëndësishme që të arrijë qëllimin në realizimin e dëshirës për profesionin e ardhshëm (motiv i jashtëm). Shpresa për sukses ka të bëjë me atë se çdo detyrë që i ngarkohet nxënësit duhet të jetë në përputhje me shkathtësitë psiko-fizike të tij, dhe ngarkesa në rangun e mbimesatares së mundësive të nxënësit është e lehtë dhe e mundshme për të. Natyrisht që në çdo fillim ai e prognozon problemin dhe e parasheh zgjidhjen e tij. Kur zgjidhet problemi, tek nxënësit arrihet kënaqësia, dhe ky veprim apo sukses e stimulon atë të ballafaqohet edhe me detyra më të mëdha, por pa shkaktuar vështirësi në zgjidhjet e tyre. Në anën tjetër, duke iu shmangur pakëz këtij trajtimi disi të komplikuar, të vështrojmë konceptin e konkretizimit të këtij faktori nga këndvështrimi i mësimdhënësit. Tani jemi në dijeni se në shumicën e shkollave tona, sidomos në ato të ciklit të ulët, procesi mësimor realizohet përmes formës së punës në grupe, por ka raste edhe kur realizimi i saj bëhet edhe përmes formës në çifte. “Në literaturën didaktike dhe psikologjike më së denduri përmenden këto mjete stimuluese: lëvdata, dhurata, qortimi, premtimi, garat, bashkëpunimi, informimi përkitazi me rezultatet e arritura, etj.” (Haliti, 2003, f.38). Pra, këto mjete duhet të përdoren me vend dhe në mënyrë adekuate. Sigurisht që kërkesa dhe dëshira e mësimdhënësit është që të dëgjojë dhe respektojë mendimin e nxënësve. Do të ishte shumë konstruktive, nëse çdo mendim, opinion, mirëpritet nga mësimdhënësi me kërshëri, habi dhe interes të madh. Madje një përshëndetje e këtij mendimi apo angazhimi me një vlerësim si “të lumtë”, “vazhdo kështu se shumë mirë është”, “falëmnderit për mendimin tuaj, ishte mjaft i interesant”, etj., lënë përshtypje pozitive për nxënësin dhe ai tani krijon bindjen se është subjekt i cili mund të kontribuojë në vetvete dhe në klasë. Po ashtu, mësimdhënësi duhet t´i stimulojë nxënësit edhe përmes premtimeve dhe dhuratave, por duhet të jetë i vëmendshëm se nëse ato nuk realizohen me kohë dhe me vend, kanë gjasa të destimulojnë veprimtarinë e mëtutjeshme të nxënësve në lëndën përkatëse.  Kërkohet vazhdimisht që të aktivizohen nxënësit të cilët rrinë mbyllur, të pamotivuar, të painteresuar apo që janë intravert. Arsimtari me kohë duhet t´i verifikojë dhe identifikojë rastet e tilla, dhe të ndërmarrë masat e nevojshme në integrimin e tyre në proces, sepse edhe ata kanë aftësi dhe shkathtësi kreative, por u mungon kurajo, guximi dhe trimëria për t´i shfaqur ato. Derisa bëjmë fjalë për motivimin e nxënësve, duhet të theksojmë këtu edhe disa sugjerime që transmeton Bonnie Miller:
- Përforco vetëbesimin,
- Lavdëro përpjekjet dhe progresin,
- Mëso fëmijët se ata janë përgjegjës për ngritjen e tyre intelektuale,
- Pranoj gabimet si mjete për të mësuar,
- Zgjerohu në fusha të suksesshme në shkollë dhe jashtë saj,
- Përshtateni materialin me jetën dhe qëllimet e tyre. 
KLIKO KETU PER TU REGJISTRUAR NE PER MATUREN SHTETERORE ► RREGJISTROHU


FAKULTETI I BIZNESIT
TEMA:Komunikimi në Organizatë.
LËNDA:MENAXHIM I BURIMEVE NJERZORE
DEGA: BANK-FINANCË
  Përermbledhja
·         Çfar është komunikimi
·         Qëllimet e komunikimit
·         Llojët e komunikimit
·         Komunikiminëbiznes
·         Mënyrat e shëkmbimit të informacionit
·         Si është komunikimi në një organizat

ÇFARË ËSHTË  KOMUNIKIMI:

Komunikimi është procesi i të kuptuarit dhe i ndarjes se mendimeve,p të ndikuar qëndrimet dhe sjelljet në një publik të gjërë.Me komunikim kuptojmë tërësinë e informacioni ,mesazheve ,sinjaleve të çdo natyre qe emeton nje subjekt në drejtim të politikave te veta.Komunikim do të thotë të vësh në dispozicion të të tjerve një informacion, një ide ose një qëndrim.Komunikimi ështe një process elementar por dhe më i komplikuar i mardhenjeve njerzore.Komunikimi kërkon që të gjitha palët të gjejnë një gjuhë të perbashkët:

Qëllimet e komunikimit:
·         Për të dhënë informacion.
·         Për të marrë informacion.
·         Per të bere bashkebisedim që të ndihemi mirë .
·         Për të percaktuar se kush dhe përse kish gabuar.
·         Per të zgjidhur një problem.
·         Per mbartjen e përvojave.

Llojet e komunikimit :

o   Komunikimi verbal   kodimi I mesazheve bëhte me fjale dhe është I formës gojore dhe të shkruar.komunikimi gojor realizohet nëpërmjet të të folurit dhe të të dëgjuarit .Ai përfaqëson formën më të rëndesishme ,pasi çdo drejtues me anë të komunikimit gojor bën prezantimin e vlersimit të punës së punës,së punonjësve,evidenton kërkesat dhe ankesat e tyre.  Komunikimi i shkruar ne krahasim me atë gojor ështe më I vështirë ,kërkon një  mesazh të sakt.
                                  
o   Komunikimi joverbal realizohet jo nëpërmjet të folurit dhe të shkruarit . Shpesh është I formës spontane megjithatë është I rëndësishëm sepse në komunikim është e rendësishme të kuptohet ajo që duhet thënë.E veçanta e komunikimit joverbal qëndron në faktin se nëpërmjet tij përcillen mesazhe që nuk mund të dërgohen nëpërmjet komunikimit verbal.
Komunikimi joverbal quhet ndryshe edhe komunikimi preilinguistik.Në komunikimin joverbal ,për rëndësin  atë e kanë klasifikuar në katër grupe si: veprime të lindura,veprime të zbuluara ,veprime të absorbuara ,veprime te mesuara ,veprime te përziare.Komunikimi joverbal mund te realizohet nëpërmjet disa mënyrave :syve,lëvizjeve të trupit,paraqitja fizike,cilësitë e zërit,koha,takimi I duarve ,hapsira dhe territori.

                                   Komunikimi në biznes:
Arritja e suksesit ne biznes, ne ditet tona, varet ne menyre te ndjeshme nga aftësitë komunikuese me njerezit, brënda dhe jashtë organizatës. Pavaresisht,nëse bëhet fjalë për një vend pune apo për të gjetur klientë të rinj, suksesi ose dështimi ka lidhje direkte me aftesite për të komunikuar.Në fakt, komunikimi konsiderohet efektiv vetëm kur të tjerët e kuptojnë mesazhin tuaj në mënyrë korrekte dhe ju pergjigjeni në mënyren e duhur. Komunikimi efektiv ju ndihmon te menaxhoni me sukses punen tuaj të përditshme, të permiresoni marrëdhëniet e biznesit,të rrisni imazhin tuaj professional etj.Komunikimi efektiv ndodhet në qënder të pothuajse cdo aspekti të veprimtarisë së biznesit, sepse ai lidh kompanine me të gjithë ato të cilët bashkëvepron biznesi:punonjësit,klientet,furnitorët,komunitetin përrethe etj.                                                         Nëse duhet përmirësuar eficenca, cilesia apo inovacioni, per këtë nevojiten aftësi  të larta komunikuese.
                Disa nga karakteristikat më të rëndësishme të komunikimit efektiv janë:
·         Jep informacion praktik, pavarësisht nëse ka të bëje me kuptimin e politikave të kompanisë apo me nxitjen për kryerjen e një veprimi te caktuar.                                                    
·         Krijon përshtypje, duke përdorur shprehje konkrete,detaje specifike dhe informacion te qartë,bindës,të saktë dhe etik.
·         Qartëso dhe përqendro informacionin, duke theksuar informacionet më të rënësishëm                                                                                                             
·         Mesazhet që e seleksionojnë dhe përmbledhin informacionin janë mjaft efektivë.
·         Identifiko saktë përgjegjësitë, duke i shkruar mesazhet në mënyrë të tillë që të kërkojnë përgjigje nga një audiencë specifike.          
·         Shprehin qartë se cfarë pret prej dëgjuesve dhe cfarë mund te bësh per ta.
·         Bind te tjerët dhe jep rekomandime, duke iu shpjeguar dëgjuesve se cfare përfitimesh do të kenë nga përgjigja ndaj mesazhit tuaj në mënyrën e dëshiruar.

Mënyra e shkëmbimit të informacionit :

o   Shkëmbimi i informacionit me individë brenda organizatës quhet
 komunikim i brendshëm.
o   Shkëmbimi i informacionit dhe ideve me të tjerë jashtë organizatës përkufizohet si komunikim i jashtëm.
Çdo organizatë karakterizohet nga njrë rrjet komunikimi formal në të cilin idetë dhe informacioni qarkullojnë sipas linjave hierarkike të skemes organizative.\
Format kryesore të komunikimit  brenda organizates janë në tre drejtime:

       
                             I.            Nga lart-poshtë, nga drejtuesit ekzekutive tek punonjësit operative në                                  formën e urdhrave,vendimeve,porosive etj.
                          II.            Nga poshtë –lart ,nga punonjësit operativ tek drejtuesit ekzekutiv në formën e raportimit mbi realizimet ose mos realizimin e objektivave,qëllimeve dhe problemeve të ndryshme që hasin.
                          III.            Horizontalisht, ndermjet punonjësve apo departamenteve të të njëjtit nivel me qëllim koordinimin e veprimeve për zgjidhjen e problemeve komplekse dhe të vështira.Në cdo organizate mund te identifikojme gjithashtu edhe rrjetin informal te komunikimit ,i cili ndërtohet mbi bazen e kontakteve shoqerore dhe interesave te përbashkët profesionale dhe kulturore.
                         IV.            Komunikimi vertikai ose diagonal,kemi kombinimin e tre llojeve  të komunikimit  të mësipërm.
          
                             Si është komunikimi në një organizat:
Nga studimi që kemi bërë në disa kompani kemi vënë re se komunikimi nuk është i mirë, për disa arsye:
v  Konflikti i interesave  që kanë të dy palët ,pronari kërkon maksimizimim e fitimit dhe të ketë sa më pak kosto,ndërsa nga ana e tjetër punonjësit kërkojnë një pagë  relativisht të mirë  dhe kushte të mirë pune.
v  Konfliktet Brenda departamenteve.
v  Konflikte per munges financimi.
v  Mungesa e motivimit të punonjësve.
v  Mungesa e trajnimeve të punonjësve.
v  Vendosja e personave jo ne bazë të aftësis por në bazë të mendimeve subjective të eprorit.

        Si duhe te jetë komunikimi brenda organizatës:

Ø  Duhet te ketë një komunikim të mirë epror vartës .
Ø  Objektivat duhet të jenë sa më reale dhe efektive
Ø   Financimi i departamenteve në baze të nevojave që ato kanë.
Ø  Gjetja e personave të kualifikuarn dhe të specializuar për vendin e punes.
Ø  Përmirësimi i komunikimit përmes takimeve,bisedave ball përball që duhet të bëhen midis eprorve dhe punonjësve.
Ø  Eprorët duhet të kupojnë gjendjen psikologjike dhe emocionale  të punonjësve.
Ø  Motivimi i punonjësve në mënyra të ndryshme si psh:duke u rritur pagen ,duke u plotësuar kushtet e punës,duke i ngritur në detyrë.



REFERENCA:
Ø  Google
Ø  Baza Marketingu
Ø  Menaxhim i Burimeve Njerezore





Instagram Instagram

Categories

eseshkolle.blogspot.com. Powered by Blogger.

Find Us On Facebook

Random Posts

Social Share

Recent comments

Pages

Most Popular

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR

BLEJME IPHONA TE BLLOKUAR
BLEJME DHE RIPAROJME

Popular Posts

Blog Archive

Labels